دفتر امور رسانه های رییس جمهور منتخب،با انتشار اطلاعیه ای با درخواست توقف گمانه زنی ها درباره ترکیب دولت یازدهم، از ملت بزرگ ایران دعوت کرد پیشنهادهای خود را در این زمینه به دفتر رییس جمهور منتخب ارسال کنند.

تذکر دفتر ریس جمهور منتخب به رسانه ها در مورد گمانه زنی کابینه

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور منتخب، متن کامل این اطلاعیه به این شرح است:

 "برخی امروز با گمانه زنی‌ ها هم خود و هم دیگران را خسته می ‌کنند و گاهی هم توقعات نابجا در جامعه به وجود می‌ آورند و گاهی برخی از سخنان و گفتارها خیلی با اخلاق اسلامی سازگار نیست ، رسانه ای کسی را به عنوان کاندیدای یک وزارتخانه معرفی می ‌کند، رسانه ا‌ی دیگر آن را نقد می ‌کند، رسانه ا‌ی دیگر نیز برای او شرط و شروط می ‌گذارد، این جز خستگی ذهنی و فکری چیز دیگری نخواهد داشت".

 این بخشی از اظهارات دکتر حسن روحانی رییس جمهور منتخب ملت ایران بود که روز چهارشنبه گذشته در دیدار با علما و روحانیون بیان کرد.

 دکتر روحانی پیشتر نیز در همایش افق رسانه تاکید کرده بود: برخی رسانه ها گمانه زنی هایی در خصوص افراد کابینه آینده مطرح کرده اند که به صراحت می گویم اینها صرفا گمانه زنی است و نسبت به هیچ فردی از اعضای کابینه هیچ تصمیم گیری نشده است.

 علیرغم اظهارات شفاف و صریح رییس جمهور منتخب ،متاسفانه برخی افراد و رسانه ها با گمانه زنی های نادرست، هم اذهان عمومی را مشوش می کنند و هم زمینه توقعات نابجا را دامن می زنند.

 از همگان، اعم از شخصیت ها ورسانه های محترم درخواست می شود، گمانه زنی ها در باره ترکیب دولت یازدهم وکمیته ها وکارگروههای بررسی کننده در این زمینه را متوقف کنند و اجازه دهند رییس جمهور منتخب با دقت و آرامش بررسی های خود را در مهلت مقرر قانونی به فرجام رساند.

 با توجه به تاکید رییس جمهور منتخب در همایش افق رسانه، مبنی بر اینکه بدنبال مشورت با همه صاحبنظران و گروه های مختلف هستم، ازقشرهای مختلف مردم بزرگ ایران بویژه صاحبنظران، اساتید و کارشناسان درخواست می شود پیشنهادهای خودرا به دفتر رییس جمهور منتخب به نشانی صندوق پستی 5855 - 15875 و پست الکترونیکی news@president92.ir ارسال فرمایند.

 با تشکرمجدد از همه کسانی که در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تشکیل ستادهای مردمی از دکتر حسن روحانی حمایت دلسوزانه و صمیمانه کردند، اعلام می کند که فعالیت همه ستادهای مردمی انتخاباتی دکتر روحانی پایان یافته و تمامی احکام صادره ملغی شده است.

 رییس جمهوری منتخب تاکنون سخنگویی تعیین و معرفی نکرده‌ و مطالبی که افراد تحت عنوان اعضای ستاد یا افراد مرتبط با ایشان درباره برنامه‌ها و تصمیمات وی یا دولت آینده مطرح می‌کنند، به هیچ وجه رسمیت ندارد.

 مواضع، اطلاعیه ها، اخبار و تصاویر مربوط به دیدارها، جلسات و فعالیت‌های رییس جمهوری منتخب ملت ایران تا زمان استقرار ایشان در نهاد ریاست جمهوری از طریق پایگاه اطلاع رسانی به نشانی www.president92.ir منتشر می شود.

 از صداوسیما، خبرگزاری ها، روزنامه ها، نشریات و پایگاه های اطلاع رسانی درخواست می شود که از انتشار و انعکاس اظهارات تایید نشده و گمانه زنی ها اجتناب فرمایند.

 دفتر امور رسانه های رییس جمهور منتخب

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۴
    1 1
    خوب هنوز رئيس جمهور تحليف نشده شروع کرده به تغيير موضع دادن و تحديد که در کار من دخالت نکنيد و به شما ربطي ندارد و غيره ... گمانه زني که اشکال ندارد فردا که ترکيب کابينه مشخص شد همه اينها برطرف ميشود .. مشکل اينجاست که دولت آينده حتي تحمل اين گمانه زني ها را هم ندارد و از حالا به قول معروف گربه را دم حجله ميکشد تا در آينده کسي جرات انتقاد نداشته باشد.. شما اين موضوع را مقايصه کنيد با رئيس دولت دهم که حتي در مورد شغل بعدي او هم گمانه زني ميکنند و او هيچ نميگويد