قدس آنلاین: نویسنده کوچک‌ترین قرآن دنیا و مخترع ایرانی ۲۷4 اثر در تبریز از طراحی ماشین بدون سوخت براساس آیات قرآن خبر داد.

طراحی ماشین بدون سوخت براساس آیات قرآن

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، روح‌الله شریفی مخترع ماشین بدون سوخت و قرآن7 میلی متری و272 اختراع دیگر در جمع کارکنان سازمان، با بیان اینکه ماشین بدون سوخت را براساس یک آیه از قرآن طراحی کرده است، گفت: تاکنون 274 اختراع قرآنی داشته ‌که همگی از قرآن و روایات استخراج شده است.

این استاد دانشگاه بابیان اینکه توانسته ‌قانون تشکیل تصویر در میکروسکوپ را تغییر دهد افزود: میکروسکوپ‌های کنونی با دو لنز کار می‌کنند، در حالی که میکروسکوپ ساخته وی صرفاً با یک لنز طراحی شده که دارای قدرت بسیار عجیبی است.

وی با بیان اینکه یکی از شاگردان انیشتین که هم دوره دکتر حسابی بوده است با وی تماس گرفت و از وجود میکروسکوپی با یک لنز اظهار تعجب کرد گفت: وی پس از دیدن این میکروسکوپ آن را به معجزه‌ای شبیه دانست و اظهار داشت در صورتی که پشتیبانی علمی نیاز باشد ما حاضر به خدمت به شما هستیم.

شریفی افزود: غربی‌ها همواره از غرور عجیبی برخوردارند، آنها همواره می‌خواهند قدرت خود را به رخ دیگران بکشند از این رو در جواب گفتم شمامعتقد بودید

که این مسئله غیرممکن است درحالی که غرب تمامی داشته‌هایش را از ایران و فرهنگ اسلام دارد.

این استاد دانشگاه با بیان اینکه در جمع دانشجویان پرسیده بود دلیل علمی ضرورت حجاب چیست و هیچ کس نتوانسته بود پاسخ دهد، گفت: من فقط از طریق دیدگاه و کتب اساتید اروپایی اثبات کردم که حجاب برای خانم‌ها واجب است؛ همچنین علت اینکه چرا حجاب فقط برای خانم‌ها اجباری است؟ چرا حجاب حدود است که مباحث ژنتیک و ... را بیان کردم.

وی افزود: ماشین بدون سوخت را براساس یک آیه از قرآن طراحی کرده ام ، من دکترای مکانیک ندارم ولی توانستم ماشینی بسازم که نه آب، نه برق، ‌نه انرژی خورشیدی، هیچ سوختی نیاز ندارد، بلکه براساس انرژی جاذبه زمین حرکت می‌کند.

شریفی با بیان اینکه غرب هر چه دارد از تمدن اسلامی و ایرانی است گفت: چطور می‌شود که حجامت را آمریکا در سال 2007 به نفع خود ثبت می‌کند طوری که اگر کسی در تهران بخواهد مطب حجامت بزند باید از آمریکا اجازه بگیرد، درحالی‌که پیامبر اسلام 1400 سال قبل آن را مطرح کرده بود. ما چقدر ضعیف عمل کردیم که هرچه داشتیم بر باد رفته است!

وی با بیان اینکه ماشین بدون سوخت را بر اساس آیات « خلق سبع سموات و من الارض مثلهن...» و « خلق السموات و الارض فی ستة ایام ... » طراحی کرده است،‌ گفت: این آیات یک دستور و علم است؛‌ اینکه چرا هفت طبقه و این آسمان در حال گردش هستند؛ یعنی این انرژی از کجا به وجود می‌آید؟

شریفی گفت: کوچک‌ترین قرآن جهان در 7 میلیمتر تهیه شده است، غربی‌ها انجیل را که شامل 307 صفحه بود را در 29 میلیمتر تهیه کرده بودند که این قرآن 7 میلیمتری با قطر 3 میکرون معادل یک سوم قطر گلبول قرمز خون در 633 صفحه با تکنولوژی بمباران لیزری بر روی یک لایه سیلیکون نگاشته شده که آیات آن با میکروسکوپ قابل مشاهده و قرائت است.

وی مهمترین اختراع خود را ساخت کوچکترین میکروسکوپ دنیا دانست و افزود: زمانی که در جبهه بودم یک دوربین شکسته عراقی پیدا کردم و با یکی از لنزهایش یک دوربین نجومی ساختم در واقع تحقیقات سیستماتیک فیزیک بنده از آنجا آغاز شد و در ادامه با یک لنز و هزینه بسیار اندک میکروسکوپی جیبی به اندازه یک انگشت و با وزن 25 گرم و با قدرت بزرگ نمایی 650 دیوپتر با لنزی به قطر 4/0 میلیمتر ساختم که باید بگویم این میکروسکوپ پیچیدگی خاصی نداشته و خراب هم نمی شود و این میکروسکوپ در بخش کشاورزی به درد محققین و صاحبان کلینیک‌های گیاه پزشکی می‌خورد.

این جانباز شیمیایی دوران جنگ تحمیلی با بیان اینکه باید تلاش کرد تا منویات مقام معظم رهبری در مورد کاربردی شدن تحقیقات علمی در داخل کشور را عملیاتی کنیم، گفت: امیدوارم روزی فرا رسد که بتوانیم با تلاش همگانی به جایگاه گذشته خویش در علوم و فنون مختلف دست یابیم.

انتهای پیام/
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Magsud eslamnezhad IR ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    bad az salam , Arezu mikonam khadavand baraye shoma tufig bishtar ata nmayd agar mitavanid danshgahe amir kabir azmayeshgahe mogavemat masaleh tashrif byavarid ke dar khedmattan bashim gorbanat eslamnezhad
  • محمد ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۹
    0 0
    مطالب طنز بدون منبعی بود