به گفته فعالان بازار، قیمت سیم‌کارت کارکرده کد یک در بازار تلفن همراه در هفته گذشته از مرز یک میلیون تومان گذشته و سیم‌کارت صفر با کد دو نیز با حدود ۱۵ تا۲۰هزار تومان افزایش به مبلغ ۹۵۰ هزار تومان و کارکرده آن نیز تقریباً ۵۰۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.<BR>

قیمت سیم‌کارت تلفن همراه در بازار تهران

 

سیم‌کارت صفر با کد سه نیز که در هفته گذشته 10 تا 15هزار تومان افزایش قیمت داشت، به مبلغ 705 هزار تومان و کارکردهٔ آن نیز به مبلغ 420 هزار تومان فروخته می‌شود و قیمت سیم‌کارت صفر با کد چهار هم 480 هزار تومان و کارکردهٔ آن 325 هزار تومان است.

سیم‌کارت صفر با کد پنج به مبلغ 450 هزار تومان و کارکردهٔ آن 295 تا 315 هزار تومان به فروش می‌رسد و سیم‌کارت‌های صفر با کد شش هم به مبلغ 410 هزار تومان و کارکردهٔ آن 270 هزار تومان فروخته می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، قیمت سیم‌کارت صفر با کد هفت و هشت نیز به مبلغ 250 هزار تومان و کارکردهٔ آن 200 هزار تومان و قیمت سیم‌کارت‌های 0919 به مبلغ 10 هزار تومان است.

اما همراه اول نسبت به ارائه دو نوع سیم‌کارت دایمی با قیمت‌های 124 هزار و 800 تومانی با پیش شماره 0910 (بدون تضمین) و 254 هزار و 800 تومانی با پیش شماره 0912 (تضمین‌دار) اقدام می‌کند.

سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل هم پنج هزار تومان به فروش می‌رسند که دو هزار تومان شارژ اولیه دارند و همراه با آن سیم‌کارت هدیه با پست ارسال می‌شود و برروی آن 200 تومان شارژ وجود دارد؛ به علاوه 100 کیلوبایت GPRS رایگان و 20 پیام الکترونیکی پستچی رایگان هم دارند.

اما قیمت سیم‌کارت‌های دائمی ایرانسل هم 120 هزار تومان به علاوه چهار درصد مالیات ارزش بر افزوده است. علاوه بر آن ایرانسل دو مدل سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی و اعتباری دارد که سیم‌کارت پیام‌رسان دائمی 50 هزار تومان است که 20 هزار تومان قیمت سیم‌کارت و 30 هزار تومان سپرده است و اعتباری آن چهار هزار تومان به علاوه هزار تومان شارژ اولیه است.

این سیم‌کارت‌ها قابلیت ارسال SMS ،MMS و GPRS را دارند و هزینهٔ SMS آن ارزان‌تر از تعرفهٔ سیم‌کارت‌های معمولی است.

سیم‌کارت‌های میکروسیم ایرانسل هم سیم‌کارت‌هایی برای گوشی‌های آی‌پد و آیفون هستند که اعتباری آن 10 هزار تومان با سه هزار تومان شارژ اولیه است و دائمی آن 120 هزار تومان به فروش می‌روند و قیمت سیم‌کارت پیام‌رسان اعتباری میکروسیم هم هشت هزار تومان است که دو هزار تومان شارژ دارد و سیم‌کارت‌های پیام‌رسان دائمی میکروسیم هم 50 هزار تومان قیمت دارند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.