رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی خطاب به همتایان خود در کشورهای اسلامی ، عید سعید فطر را تبریک گفت.

پیام تبریک رییس مجلس به همتایان خود به مناسبت عید فطر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از واحد مرکزی خبر ، آقای لاریجانی در این پیام مزید توفیق مجالس اسلامی را در گسترش معارف و تعالیم دین مبین اسلام از خداوند متعال مسئلت کرده است.

مشروح پیام به این شرح است:

السلام علیکم و رحمه الله و برکاته

ضمن تقدیم صمیمانه ترین تبریکات و تهنیت های خود به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر ، توفیق روز افزون جنابعالی و همکارانتان را در گسترش معارف و تعالیم دین مبین اسلام از خداوند منان طلب می نمایم.

عالیجناب؛

تأمل و تعمق در شرایط نابسامان و دشوار کنونی منطقه که امنیت، آرامش و پیشرفت ملت های مسلمان را در معرض مخاطره قرار داده، بخوبی ضرورت تحکیم و گسترش پیوندهای برادرانه و مودت بخش اسلامی و تقویت اندیشه های وحدت گرایانه و تقریب بین مذاهب را در جهان اسلام مورد تأکید قرار می دهد.

به باور اینجانب ترویج افکار و اقدامات متعصبانه و فرقه گرایانه بطور حتم تهدیدی جدی برای وحدت و انسجام برخاسته از هویت دینی مشترک ملت های مسلمان به عنوان پشتوانه راهبردی ثبات کشورهای اسلامی به شمار می رود.

امید است در پایان این ماه پربرکت، در پرتو ره توشه ها و آموزه های ماه رمضان شاهد تقویت و تحکیم روز افزون پایه های همدلی و دوستی میان کشورهای اسلامی باشیم.

در پایان با اغتنام از فرصت بر اشتیاق فراوان مجلس شورای اسلامی برای توسعه و گسترش همکاریهای دوستانه پارلمانی فی ما بین و ارتقای آن به سوی افق های روشن تر تأکید می نمایم.

علی لاریجانی

رییس مجلس شورای اسلامی

جمهوری اسلامی ایران

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.