معاون ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تلاش جبهه رسانه‌ای غرب و برخی جریان‌های همراه داخلی پیرامون تعامل و رابطه امریکا با ایران گفت: آنها که به امریکا دل بسته‌اند، یا امریکا را نمی‌شناسند یا سیاست را.<BR>

آنها که به آمریکا دل بسته‌اند، یا آمریکا را نمی‌شناسند یا سیاست را

به گزارش خبرگزاری فارس، سردار سیدمسعود جزایری معاون امور بسیج و فرهنگ دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح در واکنش به تلاش گسترده جبهه رسانه‌های غرب و برخی جریان‌های همراه داخلی پیرامون تعامل و رابطه امریکا با ایران اظهار داشت: امریکا قبل از آنکه به آینده روابطش با جمهوری اسلامی ایران بیاندیشد، بدهی‌های زیادی به ملت ایران دارد که باید تکلیف آنها را روشن کند.

وی افزود: بلوکه کردن دارایی‌های ایران، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران، تحریم، جاسوسی و ترور تنها بخشی از پرونده سیاه امریکا در ارتباط با جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.

رئیس ستاد تبلیغات دفاعی کشور با توجه به مناسبت هفته دفاع مقدس گفت: آمریکا عامل اصلی بروز جنگ هشت ساله تحمیلی علیه جمهوری اسلامی است و در همه خرابی‌ها و جنایاتی که طی این دوره به وقوع پیوست، شریک است.

جزایری تاکید کرد: عملکرد امریکا و سایر هم پیمانان در منطقه حاکی از حاکمیت خصلت‌های استکباری این رژیم و زیاده‌خواهی‌های حکومت امریکا است و این رژیم تنها در صورتی عقب نشینی می‌کند که در برابر خود با حریفی قدرتمند و محکم روبرو باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • راي تزييني IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    آنها که به کمونيستها (روسيه و چين و کره شمالي ) دل بسته اند چي؟
  • هوشنگ IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۳
    0 0
    آقاي مثلا سردار يادت رفته آقا خوشون اظهار نظر سياسي از طرف سپاه و سپاهيون را قدغن کردند؟! کاسه داغتر از آش شدن امثال شماها که منافع خوشون در خطر مي بينيد ..... تورو خدا بسه ديگه.