نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی گفت: تاخیر در انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی به شایعه پراکنی ها دامن می زند و موجب می شود عده ای از گروه های خاص در زمینه این انتخاب دیرهنگام به حاشیه سازی بپردازند.

تاخیر در انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی به شایعه پراکنی ها دامن می زند

به گزارش قدس آنلاین حجت الاسلام نصرالله پژمانفر در گفتگو با مهر اظهار کرد: انتخاب استاندار جدید خراسان رضوی بیش از آنچه که انتظار می رفت به طول انجامیده است و این امر به نفع استان نیست و برنامه های توسعه ای را با مشکل روبرو می کند.

تعجیل در انتخاب استاندار

وی ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری باید در انتخاب استاندار با تعجیل اقدام کرد چرا که 6 ماه از سال گذشته و برای اجرای لازم و خوب برنامه ها و چشم اندازهای تعریف شده نیاز است استاندار به موقع و سریعتر انتخاب شود.

وی افزود: اکنون کمی فرصت از دست رفته و باید وزیر کشور با جمع بندی لازم، استانداری کارآزموده و اجرایی را برای این استان انتخاب کند.

سرنوشت نامعلوم پروژه ها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه گزینه های زیادی برای استانداری خراسان رضوی مطرح شده اند، تصریح کرد: از میان این گزینه های متعدد هر روز شایعاتی پیرامون اینکه یکی از گزینه های خاص استاندار خراسان رضوی شده مطرح می شود در حالی که این سخنان صحت ندارد و در صورتی که وزیر کشور سریعتر استاندار این استان را انتخاب کند عده ای از گروه های سیاسی مجالی برای شایعه پراکنی پیدا نمی کنند.

حجت الاسلام پژمانفر یادآور شد: هم اکنون یکی از خواسته های جدی مسئولان و مدیران این استان انتخاب استاندار جدید است زیرا ادامه این روند، خراسان رضوی را تا آخر امسال به تعطیلی می کشاند و موجب می شود بسیاری از پروژه ها سرنوشت نامعلومی پیدا کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.