قدس آنلاین:امام جمعه اصفهان گفت: آمریکا در رأس همه ظالمان جهان است و شعار مرگ بر آمریکا زمانی تمام می‌شود که آمریکا آدم شود که هرگز این اتفاق عملی نمی‌شود.

شعار مرگ بر آمریکا زمانی تمام می‌شود که آمریکا آدم شود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان ، آیت‌الله سیدیوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اصفهان  با  تبریک پیشاپیش به مناسبت عید غدیرخم بر امت مسلمان و شیعه اظهار کرد: طبق روایات معصومین چنانچه کسی رضایت خدا را کسب کند، دیگر باک و ترسی از خصومت و دشمنی دیگران نخواهد داشت.
وی با بیان اینکه اضطراب، استرس و دل نگرانی‌ها یکی از معضلات بلاشک زندگی‌های امروزه شده است گفت: بسیاری از این اضطراب‌ها موجب اخلال در زندگی‌ها می‌شود.
امام جمعه اصفهان عنوان کرد: امیرالمؤمنین علی (ع) در نهج‌البلاغه خود به بیان راهکارهایی برای جلوگیری و دوری از این اضطراب‌ها و استرس‌ها اشاره کرده است که چنانچه ما از فرمایشات و نصایح ارزشمند این امام عزیز بهره جوییم زندگی پرنشاط و بامعنایی خواهیم داشت.
وی در ادامه با توضیح اینکه بر طبق احادیث شریفه اموری باعث کاهش و نابودی اضطراب‌ها می‌شود اشاره‌ای به ایمان، یاد خدا، دعا، صبر و یقین کرد و اذعان داشت: آدم مؤمن مضطرب نمی‌شود و به راحتی دل نگران نخواهد شد. یاد خدا دومین امری است که دل نگرانی و استرس‌ها را نابود می‌کند و اقامه نماز بهترین نحوه یاد خدا است.
آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه‌های دوم نماز عبادی، سیاسی جمعه اشاره‌ای به مناسبات تقویمی هفته جاری کرد و گفت: روز تربیت بدنی را به همه جامعه ورزشی کشور و استان تبریک می‌گویم و امیدواریم هر چه زودتر روند جاری جامعه به گونه‌ای پیش رود که به ورزش همگانی و عمومی کشور یک نگاه حرفه‌ای شود.
وی ابراز داشت: ورزش یک تفریح صرف نیست ورزش یک فن و علم است، آموزش حرفه‌ای ورزش از لحاظ علمی به همگان امروز یک ضرورت محسوب می‌شود.
امام جمعه اصفهان خاطرنشان کرد: دومین مناسبت هفته جاری ولادت با سعادت امام هادی (ع) است که دو یادگار بسیار مهم و ارزشمند از این امام شریف برای ما شیعیان به جا مانده است، اول زیارت جامعه کبیره و سپس زیارت غدیر امیرالمؤمنین (ع) است.
وی در ادامه اشاره‌ای به عید بزرگ امامت و ولایت غدیر خم کرد و از برگزاری دعای ندبه به طور همزمان در مسجد جامع، مسجد سید و دیگر مساجد شهر و همچنین از تجمع مشتاقان امیرالمؤمنین (ع) در میدان امام علی (ع) اصفهان خبر داد.
نماینده ولی فقیه در استان گفت: سازمان ملل با هدف طرفداری از مظلوم در جهان و ایستادن مقابل ظالم در دنیا تأسیس و تشریح شد، ولی اکنون وضعیت وارونه شده است و خود این سازمان باعث ایجاد ظلم در جهان می‌شود.
وی متذکر شد: داشتن حق وتو توسط چند کشور در سازمان ملل یکی از ظالمانه‌ترین کارها در دنیا است که امروز مردم جهان شاهد آن هستند.
امام جمعه اصفهان در پایان بیان داشت: آمریکا در رأس همه ظالمان جهان است و شعار مرگ بر آمریکا زمانی تمام می‌شود که آمریکا آدم شود که هرگز آدم نمی‌شود.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علي IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    ما شعار ميديم و انها عمل ميکنند (دو صد گفته نيم کردار نيست) رييس جمهور سابق يه شعار داد انها دستاويز قرار دادن خون ملت رو به شيشه کشيدن ......و...............