۲۱ آذر ۱۳۹۲ - ۱۲:۱۶
کد خبر: 175297

هر روز خبری جدید از آمریکا به گوش می رسد که یک دانش آموز به راحتی اسلحه ای را وارد مدرسه کرده و سپس چندین نفر را در حادثه ای دلخراش کشته است اما تمام این موارد یک ماه تب و تاب دارد و پس از آن همه چیز فروکش می کند.<BR>

دستگیری به جرم تیراندازی خیالی!

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، حمل سلاح در آمریکا جرم محسوب نمی شود و این قانون هر ساله عواقب بسیاری را به همراه دارد و یکی از نتایج آن کشته شدن 100 ها انسان بی گناه در پی یک حرکت جنون آمیز است. نمونه بارز این مسئله در چند ماه اخیر را می توان مدرسه سندی هوک دانست که یک جوان با ورود به مدرسه ابتدایی چندین کودک را کشته بود.

جالب اینجاست پلیس در مقابل این اقدامات جنون آمیز کار خاصی را انجام نمی دهد اما گاهی اوقات دست به کارهای بسیار عجیبی می زند. چند روز پیش یک دانش آموز کلاس پنجمی به خاطر شلیک کردن یک تیر تصوری و خیالی به سمت تخته مدرسه دستگیر و راهی بازداشتگاه شد.

"جانی جونز" دانش آموز کلاس پنجم در یکی از مدارس پنسیلوانیاست که در هنگام برگزاری کلاس در حرکتی بچگانه تیری خیالی را از کمان تصوری اش رها می کند و صدای آن را تقلید می کند اما در همین زمان معلم او را از کلاس اخراج و تحویل مدیر می دهد. مدیر مدرسه نیز به جرم حمل اسلحه به داخل مدرسه او را بازداشت و تحویل پلیس می دهد.

این اتفاق کاملا نشان می دهد که حقوق بشر در کشورهای مدعی غربی آنچنان که باید رعایت نمی شود و هیچ اهمیتی ندارد. این دانش آموز نیز همچنان مقصر شناخته شده و در بازداشت به سر می برد تا اینکه مدرسه در مورد جرم خیالی او نجدید نظر کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.