۸ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۳۳
کد خبر: 185880

روزنامه کیهان نوشت: طی روزهای اخیر، جریان رسانه‌ای هماهنگی در نشریات زنجیره‌ای به دروغ‌پردازی و حاشیه‌سازی درباره کتاب «راز قطعنامه» پرداخته و آرزوها و آمال خود را به صورت خبر منتشر نموده است!<BR> <BR>

کیهان: قصد توقیف کتاب موسسه‌مان را دارند

روزنامه کیهان نوشت:این جریان که از سوی «محمد قوچانی» سردبیر ماهنامه «آسمان» کلید خورد در رویکردی غیرقانونی، از توقیف انتشار مجدد کتاب مذکور خبر داده بود! قوچانی در سرمقاله خود مدعی شده که موسسه کیهان با هشدار صریح دفتر رئیس‌جمهور از تجدید چاپ این کتاب ( که به زعم وی علیه هاشمی و روحانی است) خودداری کرده است!

کتاب راز قطعنامه، نوشته کامران غضنفری چهل و هشتمین کتاب از مجموعه کتاب‌های «نیمه پنهان» است که توسط دفتر پژوهشهای موسسه کیهان، نخستین‌بار در سال 91 بصورت پاورقی در روزنامه و سپس در اردیبهشت 92 به صورت کتاب منتشر شد و در مدت کوتاهی با استقبال وسیع خوانندگان به هشتمین چاپ رسید.

ظاهرا رسانه‌های مدعی آزادی‌خواهی و کسانی که سوابق وابستگی و وادادگی فکریشان بر کسی پوشیده نیست قصد دارند که با فضاسازی رسانه‌ای، توقیف کتاب مذکور را به مسئولان دولتی تحمیل کنند، این در حالیست که از دید این مدعیان هیچ‌چیز ممنوع نیست و هرگونه سانسور و ممیزی حتی در هنگام توهین به مقدسات، خلاف آزادی بیان و عقیده است!

این هیاهو در حالی صورت می‌گیرد که تاکنون هیچ‌گونه ابلاغ قانونی و یا اظهارنظر رسمی و حتی غیر رسمی از سوی مسئولان امر درخصوص ممنوعیت کتاب «راز قطعنامه» به انتشارات کیهان نرسیده است.

اکنون باید دید مقامات وزارت ارشاد در مقابل این دروغ‌پردازی‌های گسترده درباره یک کتاب - که بصورت مستند و تاریخی به وقایع ماه‌های آخر جنگ تحمیلی پرداخته - چه واکنشی نشان می‌دهند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.