مجری برنامه طنز «قند پهلو» از ساخت سری جدید این برنامه برای ایام نوروز خبر داد. <BR> <BR>

پخش سری جدید «قند پهلو» در ایام نوروز

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، رضا رفیع، طنزپرداز و مجری برنامه "قندپهلو" گفت: سری جدید برنامه "قند پهلو" قرار بود برای دهه فجر پخش شود اما به علت کمبود منابع مالی این اتفاق نیفتاد و قرار است سری جدید در اسفند ماه ضبط و تولید شود.

وی ادامه داد: سری جدید برنامه "قند پهلو" پس از ضبط در اسفند ماه برای ایام نوروز به روی آنتن خواهد رفت. البته ویژه برنامه ای در زمان سال تحویل به صورت زنده از شبکه آموزش پخش خواهد شد.

رفیع درباره آیتم‌های جدید این برنامه گفت: در سری جدید برنامه قند پهلو آیتم‌هایی در زمینه ترانه اضافه خواهد شد که در عین جدیت به طنز پهلو می‌زند.

وی ادامه داد: این برنامه جای خود را در بین خانواده ها پیدا کرده و حتی با سریال‌های با سابقه تلویزیون نیز رقابت می‌کند چرا که از نظر محتوا، تفاوت‌هایی با سایر برنامه‌های طنز صداوسیما دارد.

رفیع خاطرنشان کرد: طنزپرداز کم داریم ولی استعدادهای شناخته نشده زیادی داریم و مبنای «قند پهلو» بر کشف، شناسایی و استفاده از استعدادهای این افراد شناخته نشده است.

این شاعر طنزپرداز ضمن بیان اینکه هر برنامه‌ای در اثر تکرار دچار یکنواختی خواهد شد و جذابیتش را از دست خواهد داد، اظهار کرد: هر چقدر شعرها به مسائل روز نزدیک‌تر باشند برنامه موفق‌تر و جذاب‌تر خواهد بود.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.