قدس آنلاین یزد - رئیس پلیس آگاهی استان یزد از کشف 5 قلم کالای قاچاق از نوع کفش، روسری، البسه زنانه، ادکلن و میوه به ارزش بیش از 390 میلیون ریال خبر داد.

کشف کالای قاچاق به ارزش 390 میلیون ریال در استان یزد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، رئیس پلیس آگاهی استان یزد با بیان این خبر اظهارداشت : اقلام کشف شده شامل 108 جفت کفش، 708 ثوب لباس زنانه، 420 عدد روسری و 69 عدد ادکلن خارجی در انواع مختلف بود.
سرهنگ علیرضا خالقی ا رزش تقریبی کالای مکشوفه را بیش از 200 میلیون ریال تخمین زد و تصریح کرد: کالای مکشوفه برای قیمت گذاری و طرح شکایت به گمرک استان انتقال و متهم دستگیر شده تحویل مراجع قضائی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد همچنین از کشف 4570 کیلوگرم میوه قاچاق طی هفته جاری در یزد خبر داد و افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با قاچاق کالا وارز پلیس آگاهی حین گشت زنی و کنترل خودروهای عبوری در جاده کمربندی به یک دستگاه خودرو کامیون ایسوزو به رانندگی فردی اهل و ساکن شیراز مشکوک شدند.
وی ادامه داد: کارآگاهان ضمن متوقف کردن خودرو و بررسی مدارک و بازرسی از خودرو 4 هزار و 570 کیلوگرم میوه از نوع موز و آناناس خارجی که از استان اصفهان به شهرستان سیرجان کرمان حمل می شد کشف و ضبط کردند.
سرهنگ علیرضا خالقی ضمن بیان انتقال کالای قاچاق به گمرک استان، ارزش تقریبی کالای مکشوفه را بیش از صد و نود میلیون ریال تخمین زد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.