مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه از اعزام 4 هزار نفر مبلغ همزمان با ایام محرم به سراسر کشور خبر داد.<BR>

اعزام 4 هزار مبلغ به سراسر کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از قم، حجت‌الاسلام احمد پاک‌ نهاد با اشاره به اعزام مبلغان در ماه مبارک رمضان و ایام فاطمیه اظهار داشت: با توجه به فرمایش نماینده ولی فقیه بحث مدیریت اعزام استان‌ها بر عهده اداره‌کل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه قرار گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: اکنون مبلغانی که با سازمان اوقاف مشارکت دارند و از سوی این سازمان در استان‌ها مامور به امر تبلیغ هستند، شناسایی شده‌اند.
مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه بالغ بر 4 هزار نفر در ماه محرم اعزام می‌شوند، گفت: از این تعداد هزار و 500 نفر از مبلغان استان قم هستند و از ابتدای ماه محرم تا عاشورا در مناطق تبلیغی حضور دارند.
وی تصریح کرد: مبلغان اعزامی در ماه محرم با اولویت امامزادگان، بقاع متبرکه و سپس در مناطق محروم، مساجد و تکایا به اجرای برنامه‌های تبلیغی می‌پردازند.
پاک‌نهاد با اشاره به فعالیت مبلغان در مناطق تبلیغی گفت: مبلغان در ایام تبلیغ نسبت به تبلیغ چهره به چهره، مشاوره و برپایی نمایشگاه‌ها اهتمام دارند.
وی با اشاره به ارائه آموزش به مبلغان گفت: همایش توجیهی و سراسری برای مبلغان پیش از اعزام برگزار و ره توشه تبلیغی در بین آنها توزیع می‌‌شود.
مدیرکل اعزام مبلغ و امور دینی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری سه دوره آموزش تبلیغ تا پایان سال جاری خبر داد و افزود: این دوره‌ها به صورت متمرکز و تخصصی با موضوعات مختلف در اردوگاه فدک مشهد در قالب گروه‌های 120 نفره برگزار می‌شود.
وی مباحثی مانند روانشناسی تبلیغ، مشاوره و تبلیغ، مهدویت و شبهات، مسیحیت، آشنایی با مسیحیت و شبهات آنها، کارگاه وقف و بیان احکام وقف، بصیرت‌افزایی و جلسات اخلاق را از مباحث مطرح در دوره‌های آموزشی برشمرد.
انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.