مقامات محلی از افزایش آمار قربانیان حمله انتحاری به پاسگاه پلیس شهر جلال آباد افغانستان ، چهار کشته و بیست زخمی خبر دادند.<BR>

حمله انتحاری در شرق افغانستان با ۲۴ کشته و زخمی

به گزارش واحد مرکزطی خبر به نقل از خبرگزاری فرانسه از جلال آباد، مسئولان محلی افغانستان اعلام کردند، در حالی که تنها دو هفته به انتخابات ریاست جمهوری افغانستان باقی مانده است ، عاملان انتحاری به پاسگاه پلیس جلال آباد در شرق افغانستان حمله کردند.

به گفته مسئولان یکی از افراد کشته شده غیر نظامی بوده است.

هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است اما طالبان با هدف ایجاد اختلال در برنامه انتخابات ریاست جمهوری افغانستان که برای پنجم آوریل پیش بینی شده است موج جدیدی از خشونت ها را آغاز کرده است.

احمدزای ، سخنگوی فرماندار استان ننگرهار که جلال آباد مرکز آن است اعلام کرد: این حمله با انفجار یک دستگاه خودروی بمب گذاری شده آغاز شد.

پاسگاه پلیس جلال آباد با منزل فرماندار جلال آباد فاصله زیادی ندارد.

این شهر طی سال های اخیر صحنه سوء قصدهای بسیاری بوده است.

به گفته صدیق صدیقی سخنگوی وزارت کشور افغانستان، پنج فرد مهاجم کشته شده اند و نیروهای افغان تصور می کنند یک یا دو تن از مهاجمانی که زنده مانده اند به داخل ساختمان پناه برده اند.

وی افزود: "دو مامور پلیس و یک غیر نظامی کشته شده اند و حدود بیست نفر زخمی شده اند."

صدیق صدیقی افزود: تروریست هایی که زنده مانده اند در اتاقی کوچک پناه گرفته اند و ماموران پلیس برای جلوگیری از افزایش تلفات با احتیاط پیشروی می کنند.

در حمله انتحاری دیگری در بازار شهر میمنه مرکز استان فاریاب در شمال افغانستان نزدیک مرز ترکمنستان روز سه شنبه شانزده نفر کشته شدند.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.