۱۱ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶
کد خبر: 199569

امیدها به یافتن ردی از هواپیمای ناپدید شده مالزی، بار دیگر با رسیدن کشتی های جستجوگر به محل اشیای شناور مشاهده شده در اقیانوس هند، به ناامیدی انجامید. بررسی ها نشان داد هیچ کدام از این اشیاء، مربوط به هواپیمای از دست رفته «ام اچ ۳۷۰» نبوده است.

امیدها ناامید شد؛ هواپیما پیدا نشد

به گزارش شبکه خبر، با رسیدن کشتی های جستجوگر به محل اشیای شناور مشاهده شده در اقیانوس هند، امیدها به یافتن ردی از هواپیمای ناپدید شده مالزی بار دیگر به سردی گرایید.


مسئولان امنیت دریایی استرالیا اعلام کردند، بازیابی اشیاء شناور به دست آمده از آب های جنوب اقیانوس آرام نشان داد هیچ کدام از این اشیاء، مربوط به هواپیمای از دست رفته «ام اچ 370» نبوده است.


در روزهای اخیر، مشاهده تصاویر ماهواره ای اشیای پراکنده در سطح اقیانوس هند و آرام، سبب امیدواری به حل معمای هواپیمای ناپدید شده مالزی شده بود؛ این در حالی است که اما پس از رسیدن جستجوگران به محل این اشیا مشخص شد آن ها تجهیزات ماهیگیری و اجسام دیگری بوده اند که ارتباطی با هواپیمای مالزی نداشته اند. سازمان امنیت دریایی استرالیا اعلام کرد هواپیماها همچنان به جستجو و ارایه گزارش از دیگر بخش هایی که در آنها اشیایی مشاهده شده است ادامه می دهند.


هواپیمای بوئینگ 777 خطوط هوایی مالزی 23 روز پیش با 239 مسافر و خدمه ، حدود یک ساعت پس از برخاستن از فرودگاه بین المللی کوالالامپور و در مسیر پکن از صفحه رادارها ناپدید شد . اکنون هشت گروه از استرالیا- ژاپن - چین - کره جنوبی - آمریکا و مالزی در عملیات جستجوی این هواپیما شرکت دارند .
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نکته بين IR ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    3 0
    شايد که جستجو در اقيانوس و دريا بيهوده است؟ بهتر نيست از پايگاههاي نظامي نزديک به مسير حرکت تحقيق شود؟ در اخبار گفته شد که تا چند روز پس از مفقود شدن گوشي بعضي از مسافرين زنگ ميخورده ! آيا امکان رد گيري جي پي اس نبوده است؟ و بالاخره آيا جعبه سياه داراي جي پي اس هست يا خير؟ که موقعيت خود را نشان دهد. در يک جمعبندي کوتاه گمان ميرود که ربايندگان هواپيما تجهيزات الکترونيکي فوق العاده نيرومندي در اختيار داشته اند!!! شايد هم کار موجودات فرازميني باشد؟؟!!!
  • mehdi IR ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۲
    1 1
    اشتباه همه در اينست که در دريا دنبال هواپيما ميگردند. هواپيما در زمين فرود امده و مسافرانش دزديده شده اند