۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 205439

در سلسله حملات روز گذشته عراق 11 تن کشته شدند.

11 کشته در سلسله حملات روز گذشته عراق

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران،در سلسله حملاتی که مناطق مختلف عراق روز گذشته شاهد آن بودند ، 11 تن کشته شدند. این درحالی است که در شهر نجف نیز روز گذشته پیکر قربانیانی که طی حمله‌ای انتحاری به یک گردهمایی انتخاباتی در روز جمعه که منجر به کشته شدن 36 تن گردید ، در این شهر تشییع شد.

یک منبع در وزارت کشور نیز در گفتگو با خبرگزاری فرانس پرس اعلام کرد : در اثر انفجار یک بمب در منطقه "النهضه" در بغداد 3 تن کشته و 8 تن دیگر مجروح شدند و در اثر حمله دیگری توسط افراد مسلح ناشناس در منطقه "العامل" در بغداد نیز 2 تن کشته شدند.

از سوی دیگر طبق اعلام یک سرهنگ پلیس عراق در اثر دو حمله جداگانه توسط افراد مسلح ناشناس در منطقه "البیاع" و "الشعله" دو تن دیگر نیز کشته شدند.

همچنین طبق اعلام منابع پزشکی و پلیس عراق در اثر حمله افراد ناشناس به گشت پلیس در منطقه بیجی درشمال بغداد، 4 سرباز کشته شدند.

این در حالی است که روز گذشته پیکر 36 کشته حمله به گردهمایی انتخاباتی گروه "عصائب اهل الحق" که منجر به کشته شدن 36 تن و مجروح شدن ده‌ها نفر دیگر گردید و گروه تروریستی داعش مسؤولیت این حمله را بر عهده گرفت نیز در نجف تشییع شد.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.