قدس آنلاین یزد - مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد در نشست با مدیر کل فنی و حرفه ای استان افزود: ایجاد رشته های متنوع و جدید فنی و کاربردی برای مدیران و کارکنان شرکت در قالب همایش و دوره های آموزش کوتاه مدت با همکاری فنی و حرفه ای ضروری است.

ایجاد رشته های جدید برای مدیران و کارکنان شرکت توزیع برق ضروری است

به گزارش قدس از آنلاین یزد، محمدرضا صحتیˈ نقش آموزش و توانمندسازی مناسب در ارائه خدمات بهتر به مردم را تاثیر گذار دانست و اظهار داشت: آموزش مستمر با کاهش آسیب ها و خطرات پیش روی نیروی انسانی و افزایش مهارت های فردی همراه است و دقت عمل در کارهای اجرایی را ارتقاء می بخشد.

وی با اشاره به اینکه ملاک برتری پیمانکاران داشتن نیروی آموزش دیده برقکارمی باشد گفت: زمانی که مشکلات را واکاوی می کنیم سرمنشأء آن ، کمبود دانش و تجربه ناکافی نیروهای پیمانکاری است.

صحتی خاطرنشان ساخت : توزیع برق یزد جدای از موضوع آموزش تلاش کرده ، مشارکت گروهی را ارتقاء دهد و این موضوع باید به موازات دوره های آموزشی لحاظ شود.

مدیر عامل شرکت توزیع برق استان یزد با بیان اینکه مذاکرات ونشست های مستمر برای ارتقاء سطح شغلی کارکنان ،همیشه در حال انجام است تصریح کرد : هم اکنون با انعقاد تفاهم نامه موجود و مفاد کاربردی آن به ارتقاء دانش بیشتر پرسنل خوش بین هستم.

وی تصریح کرد: ارتقاء کیفی سطح برگزاری دوره آموزشی ، انتخاب اساتید کارآمد ، رعایت مبانی اولیه تشریفات در برگزاری دوره ها اجتناب ناپذیر است.
در پایان این نشست شرکت توزیع نیروی برق و سازمان فنی و حرفه ای استان یزد تفاهم نامه همکاری امضا کردند
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.