قدس آنلاین - ایلام: در آستانه عملیات پیروزمند کربلای یک و حماسه آزادسازی مهران، روابط عمومی سپاه امیرالمؤمنین (ع) بیانیه ای صادر نمود. متن این بیانیه به شرح ذیل است:<BR>

بیانیه سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام بمناسبت سالروز آزادسازی مهران

دفاع مقدس تابلوی تمام نمای عشق و ایثار ملتی بیدار است که به زیبایی هشت سال استقامت، پایداری و بصیرت دلیرمردان ایران اسلامی را در برابر تجاوز ناجوانمردانه دشمنان انقلاب اسلامی به نمایش درآورده است؛ تابلویی که قدرت سلاح ایمان را در کارزار با استکبار جهانی و دست نشاندگان منطقه ای آن در مقابل چشمان حیرت‌زدة جهانیان به نمایش گذاشت و گنجینه‌ای عظیم ساخت تا نگاه تمام آزادیخواهان را به فضایل گرانبهای اسلامی معطوف ساخته و پویندگان راه حقیقت را بار دیگر از قدرت و تأثیر شگرف ایمان راسخ و ایثار و شهادت در دفع تجاوز و تحکیم پایه‌ها و بنیادهای الهی آگاه سازد.
تاریخ پرافتخار دفاع مقدس روزهای درخشانی را در حافظه ملت ها به یادگار گذاشته است که با شنیدن خاطره‌های آن ایام و با فرارسیدن سالرو آن رشادت ها، نور افتخار و عزّت بر حق مداران متجلّی می شود. حماسه ی کربلای یک در دهم تیرماه سال 1365 و آزادسازی مهران قهرمان بی شک یکی از درخشان ترین حماسه های ملت مسلمان ایران در هشت سال دفاع جانانه از کیان انقلاب اسلامی است.
عملیات غرورآفرین کربلای یک که مهران را دوباره و برای همیشه به آغوش میهن اسلامی بازگرداند، ضربه‌ای اساسی و تعیین‌کننده بر پیکر ‌دشمن بعثی وارد ساخت و پایان راهبرد دفاع متحرک دشمن را رقم زد و بار دیگر توان رزمی و نظم سازمانی سپاهیان محمد (ص) را به رخ تمامی جهانیان کشید و باعث شرمساری صدام زبون و همه ی صدامیان و ایادی کفر شد.
رزمندگان سرافراز سپاه اسلام‌ در این روز بزرگ و به یادماندنی چنان درخشیدند و‌ حماسه‌ای چنان بزرگ و آسمانی خلق کردند که امام و مرادشان فرمودند: (( مهران را هم خدا آزاد کرد)).
ما پاسداران و بسیجیان سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ملت مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی در ماه ضیافت الله، سالروز این نصر عظیم الهی را به همه ی آحاد ملت ایران به ویژه مردم شهید پرور و انقلابی استان ایلام تبریک و تهنیت عرض نموده و با تجدید میثاق با آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) و بیعت دوباره با مقام عظمای ولایت و فرمانده معظم کل قوا، بر ضرورت حفظ فرهنگ و معارف دفاع مقدس و همت جدی در راستای شکل‌گیری عزم فراگیر ملی برای معرفی ارزش‌ها و ابعاد حماسه هشت سال دفاع مقدس به نسل جوان و آینده‌ساز کشور تأکید می نماییم و توفیقات روز افزون همه ی ملت ایران را در مسیر پاسداشت از ارزش های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در سایه رهبری های هوشمندانه مقام معظم رهبری از درگاه خداوند سبحان خواستاریم.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.