شمار تلفات حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به غزه به 1722 کشته و زخمی رسید.

1722 کشته و زخمی در دهمین روز حمله به غزه

به گزارش قدس انلاین به نقل از العالم، مرکز اطلاع رسانی فلسطین خبر داد که در دهمین روز پیاپی از تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه، شمار قربانیان، به 202 شهید و 1520 فلسطینی رسید.
رژیم صهیونیستی در حالی با جنگنده های اف 16 غزه را بمباران می کند، که این منطقه پرتراکم ترین منطقه جهان از نظر جمعیت به شمار می رود و رژیم اشغالگر صهیونیستی بدون درنظر گرفتن این مساله، تاکنون ده ها منزل مسکونی را بر سر ساکنان آوار کرده است.
در این میان، مقاومت فلسطین در برابر جنایت های رژیم صهیونیستی ضد ساکنان بی دفاع غزه ساکت ننشست و گردان های قسام، اقصی، ابوعلی مصطفی و دیگر گروه های مقاومت مواضع رژیم صهیونیستی را آماج حملات موشکی قرار داد.
بر پایه این گزارش گردان های قسام، در حملات موشکی خود به صهیونیستها برای نخستین بار، شهر حیفا را با موشک های آر.160 هدف قرار داد.
گردان های قسام همچنین با شلیک موشک های ام.75 برای نخستین بار، شهرها و اماکنی را در قدس اشغالی هدف قرار داد که تاکنون موشک های مقاومت به آن مناطق نرسیده بود.
گردان های قسام همچنین برای نخستین بار، شهر دیمونا را که پایگاه تاسیسات اتمی رژیم صهیونیستی به شمار می رود، موشک باران کرد.
شمار دیگری از مبارزان گردان های قسام، موشک هایی شلیک کردند که تا قیساریه و منطقه بحر المیت رسیدند.
اما موشک باران اهداف صهیونیستی، تنها بخش عملیات گردان های قسام نبود؛ و یگان کماندوهای قسام، در عملیاتی بی نظیر، به پایگاه نظامی زکیم حمله کردند و با نظامیان رژیم صهیونیستی به شدت درگیر شدند.
نیروهای گردان های قسام همچنین یک تونل را در زیر موقعیت "کرم ابوسالم" منفجر کردند.
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.