نیروهای ارتش سوریه با پیشروی در مناطق مختلف ریف دمشق، حمص و مناطق دیگر شماری از تروریست ها را به هلاکت رساندند.

ادامه پیشروی ارتش سوریه ؛ تلفات سنگین به تروریستها

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، پنج تن از افراد مسلح در منطقه بیت سحم در ریف دمشق خود را تسلیم نیروهای نظامی سوریه کردند و سلاح های خود را نیز تحویل دادند و پس دادن تعهد مبنی بر خودداری از بازگشت به اقدامات مسلحانه آزاد شدند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش سوریه به تنگ کردن عرصه بر تروریستها در ملیحه و مناطق اطراف قلمون ادامه می دهند و شماری از آنها را نیز به هلاکت رساندند.

همچنین تعدادی از واحدهای نیروهای مسلح و ارتش سوریه با اجرای یک سلسله عملیات در منطقه الباب و برخی دیگر از مناطق حلب شماری از تروریستها را زخمی کردند و شماری را نیز به هلاکت رساندند.

یکی از واحدهای ارتش نیز مواضع تروریست ها را در بنش در غرب ادلب هدف قرار داد که به کشته شدن بیست و دو فرد مسلح منجر شد. نه تن از افراد مسلح غیرسوری نیز در منطقه یعقوبیه به هلاکت رسیدند.

ارتش سوریه در درعا نیز شماری از تروریستها را زخمی کردند یا به هلاکت رساندند. شماری از تروریستها نیز در حومه شرقی حمص، تلبیسه و الرستن به هلاکت رسیدند.

ریف دمشق نیز شاهد هلاکت یا زخمی شدن شماری از تروریستها بود. مواضع تروریستها در حومه قنیطره نیز هدف قرار گرفت.

شبکه تلویزیونی سوریه همچنین گزارش داد ، جان مک کین سناتور آمریکایی برای روحیه دادن به گروه های تروریستی در سوریه با ابوبکر البغدادی سرکرده آنها دیدار کرد.

این شبکه هدف از این دیدار را هماهنگی برای ایجاد هرج و مرج و خشونت در سوریه و عراق اعلام کرد.




 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.