۱۰ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۴
کد خبر: 232783

قدس انلاین-محمد ریحانی:هر کد دارای یک سری دستوراتیست به صورت یک میانبر که فقط با ترکیب چند عمل کوچک لمس کردن انها فعال میشوند و پرده از اسرار خود میگشایند

مجموعه کدهای یواشکی آیفون

این بار این شما و این هم ترفندهای یواشکی البته در استفاده از این کدها دقت کنید تا دچار مشکل نشوید.

توجه : لطفا از این کدها با دقت فراوان و با مسئولیت خودتان استفاده کنید قدس آنلاین مسئول آسیب های احتمالی نیست.

Iphone که طبق ادعای سازندگانش انقلاب صنعتی گوشی موبایل است، قابلیت هایی مثل برقراری تماس، اجرای موسیقی، دسترسی به اینترنت، ویرایش عکس، نمایش فیلم و ارسال پیام ها متنی را در خود جا داده است.
اگرچه هر کدام از این امکانات در بسیاری از ابزارهای دیجیتال دیگر هم وجود دارند، اما ویژگی منحصر به فرد iphone در داشتن همزمان و یکجای تمام این قابلیت ها است.
ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما یواشکی بازگو کنیم.
با بهره گیری از این کدها میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

دقت نمایید کدها را از چپ به راست وارد نمایید ؛

به صفحه وارد کردن شماره بروید. سپس کد

*#12345#3001*

را وارد کرده و Call را لمس کنید. وارد قسمتی به نام Field Mode خواهید شد. در Field Mode میتوانید اطلاعات درونی آیفون را مشاهده کنید. اطلاعات تخصصی پیرامون شبکه ، باتری و نظایر آن.

#06#*

مانند سایر گوشی ها شماره سریال IMEI آیفون شما را در اختیارتان قرار میدهید. با استفاده از این شماره و بهره گیری از این ترفند میتوانید به اصل بودن آیفون خود پی ببرید.

 

#777*

را وارد کرده و Call را لمس کنید. بالانس مالی خود را در سیم کارت مورد استفاده مشاهده می نمایید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا.)

#225*

را وارد کرده و Call را لمس کنید تا صورت حساب مالی خود را مشاهده کنید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا).

#646*

را وارد کرده و Call را لمس کنید. میزان دقایق مانده و استفاده شده در سیم کارت مورد استفاده را مشاهده می نمایید (فقط مخصوص اپراتور AT&T در آمریکا.)

#21#*

را وارد کرده و Call را لمس کنید. با اینکار تنظیمات مربوط به Call Forwarding یا عملیات ارجاع تماس را مشاهده خواهید کرد. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن Call Forwarding در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود.

#30#*

را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد جهت چک نمودن خط تماس به کار میرود.

#76#*

را وارد کرده و Call را لمس کنید. فعال یا عدم فعال بودن خط تماس را مشاهده خواهید کرد.

#43#*

را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد فعال بودن یا نبودن قابلیت انتظار مکالمه Call Waiting را مشخص میکند. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن Call Waiting در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود.

#61#*

را وارد کرده و Call را لمس کنید. این کد جهت چک نمودن شماره برای تماس های پاسخ داده نشده به کار میرود. نمایش شماره برای تماس های تلفنی ارجاعی هنگامی که یک تماس پاسخ داده نمیشود. این تنظیمات شامل فعال یا عدم فعال بودن این موضوع در Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access نیز میشود.

#62#* و #67#* و #33#*

نیز هر یک به ترتیب به بررسی تنظیمات گوشی به هنگام ارجاع تماس در زمان خارج از دسترس بودن سرویس ، اشغال بودن خط و انتقال خط میپردازد. این تنظیمات نیز شامل Voice، Data، Fax، Sms، Sync، Async، Packet Access و Pad Access میشود
 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.