۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۰
کد خبر: 234133
اخبار ويژه

 

پیمانکار شهرداری تحت تعقیب است

‌فارس: غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پیمانکار شهرداری که در قتل یک مرد دستفروش نقش داشته، تحت تعقیب است.

 

 

خرید ۴ بالگرد آمریکایی

فارس: سید محمود آذین مدیرعامل شرکت هلیکوپتری ایران با بیان اینکه در شرایط کنونی توانستیم چهار فروند بالگرد آمریکایی R۴۴ نو وارد ناوگان این شرکت کنیم، از راه‌اندازی اولین آموزشگاه خلبانی بالگرد غیرنظامی در کشور خبر داد.

 

 

تغییر موضع مفتی سعودی‌علیه‌ داعش

شبکه خبر: عبدالعزیز آل الشیخ مفتی عربستان سعودی بعد از سالها حمایت از اقدامهای گروههای تروریستی، با تغییر مواضع خود، داعش را گروهی تروریستی خواند و جوانان عربستانی را از پیوستن به آن نهی کرد.

 

 

کمیته ما تشکیل‌نشده است

تسنیم: حسین مرعشی فعال سیاسی اطلاح‌طلب گفت: هیأت اجرایی متشکل از بنده، کرباسچی و عبدا... نوری برای انتخابات مجلس آینده تشکیل نشده است.

 

 

جمع آوری مدارس غیردولتی!

جهان: مرضیه گرد معاون وزیر آموزش و پرورش با تأکید بر ساماندهی مدارس غیردولتی در کشور، گفت: جمع آوری مدارس غیردولتی در کشور صحت ندارد.

 

 

4 گزینه برای تصدی وزارت علوم

فارس: رضا صابری عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: علی‌اکبر صالحی، سورنا ستاری، محمدحسین امید و صدوق از جمله گزینه‌های مطرح برای تصدی سکان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری هستند.

 

 

ارجاع شکایت یک دانشگاه به کمیسیون اصل ۹۰

تسنیم: مصطفی افضلی‌فرد سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس از ارجاع شکایت دانشگاه جامع ایرانیان از دادستان کل دیوان محاسبات در مورد بودجه ۱۶ میلیارد تومانی این دانشگاه به کمیته قضایی و حقوقی این کمیسیون خبر داد.

 

 

بررسی پرونده بورسیه‌ها 

ایسنا: محمد مهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از بررسی پرونده بورسیه‌ها از سال 68 به بعد توسط کمیته تشکیل شده ذیل این کمیسیون خبر داد.

 

 

آمار تکان دهنده

نسیم: مسعود اسلامی دبیر کنگره قلب و عروق گفت: سال ۹۱ بین ۲۴۰۰ تا ۴۸۰۰ نفر در اثر آلودگی هوا فوت کردند. وی افزود: تأثیرات ژنتیکی آلودگی هوا در بروز اوتیسم در میان نوزادان قابل مشاهده است. این در حالی است که آمارهایی مبنی  صدمه  جسمی و روحی افراد  ناشی از آلودگی هوای برخی از کلانشهرها مطرح است.

 

 

خانواده ها نگران نباشند

ایسنا: سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه نشست معاونان سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری‌های سراسر کشور گفت: بعضی خانواده‌ها اخباری به ما درباره جذب فرزندان خود به داعش داده‌اند، اما جای نگرانی نیست، زیرا  ما در آمادگی کامل به سر می‌بریم.

 

 

افغانستان تعطیل شد

قدس آنلاین: وزارت کار و امور اجتماعی افغانستان اعلام کرد که امروز (سه شنبه) به مناسبت سالروز شهادت احمدشاه مسعود، این کشور تعطیل خواهد بود.

 

 

هلاکت عامل شهادت سردار اسکندری در سوریه

مشرق: ابوجعفر، از فرماندهان گروه تروریستی اجناد الشام وعامل شهادت سردار شهید حاج عبدا... اسکندری از فرماندهان سپاه در سوریه در درگیریهای دیروز در حاشیه شمالی شهر حماه سوریه به هلاکت رسید.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.