قدس آنلاین: معاون بازرگانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان شمالی از برگزاری نمایشگاه پاییزه در استان خبر داد.

برپایی نمایشگاههای پاییزه با 320 غرفه در خراسان شمالی

ابوالقاسم ایزانلو در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد، با اشاره به اینکه تعداد غرفه های نمایشگاه پاییزه در استان 320 غرفه است ،اظهار داشت : نمایشگاه بجنورد  از 13 شهریورماه با 150 غرفه در این شهرستان دایر است که تا 23 شهریور ماه ادامه دارد.

 وی از عرضه اقلام نمایشگاه پاییزه با تخفیف 5 تا 20 درصد تخفیف خبر داد و افزود: اقلام این نمایشگاه شامل لوازم التحریر، کیف وکفش، البسه ،مواد پروتینی و سایر اقلام مورد نیاز است.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در بجنورد در محل برگزاری نمایشگاه های دائمی در تخته ارکان برپا می شود ،تصریح کرد: در کنار این نمایشگاه ها در شهرستان هایی که امکان برگزاری نمایشگاه برگزار وجود ندارد فروش فوقالعاده خواهیم داشت.

ایزانلو خاطر نشان کرد: نمایشگاه پاییزه همچنین در شهرهای شیروان ،اسفراین ، جاجرم وآشخانه نیز برگزار می شود.

وی هدف از برگزاری این نمایشگاه ها را کمک به تنظیم بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها در شروع مهرماه با توجه به افزایش تقاضا عنوان کرد.

وی تصریح کرد: قبل از شروع نمایشگاه تمام اقلام توسط بازرسان اتاق اصناف ،بهداشت و درمان و سازمان صنعت و معدن در کمیته نرخ گذاری و کیفیت قیمت گذاری شده و همچنین در طول برگزاری نمایشگاه این بازرسی ها ادامه دارد.

معاون بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همچنین در خصوص کیفیت اقلام ارائه شده نیز گفت: اقلام عرضه شده در این نمایشگاه ها از کیفیت مطلوبی برخوردار است.

این نمایشگاه در اسفراین از 9 تا 18 شهریورماه، در شیروان 28 شهریور تا 7 مهر ماه، در جاجرم از 20 تا 27 شهریورماه و در آشخانه از 20 تا 30 شهریور ماه برگزار است

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.