نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: آمریکا به جای اینکه موضوع حذف داعش را پیگیری و دنبال کند بهتر است که ابتدا ثابت کند که در ایجاد داعش نقشی نداشته است.

آمریکا به جای ادعای حذف داعش ثابت کند در تشکیل آن نقشی نداشته است

 به گزارش قدس آنلاین منصور حقیقت‌پور نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جنایات داعش در سطح منطقه اظهارداشت: حمایت‌های آمریکا و غرب و عربستان از داعش کاملاً مشهود است.

وی افزود: ما نیازمند تقویت اراده مردم منطقه هستیم تا حذف داعش و حامیان آن محقق شود، سلاح‌های در اختیار داعش توسط عربستان تأمین می‌شود و مجروحین آنان در برخی کشورهای منطقه مورد مداوا قرار می‌گیرند.

نائب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: ما این حقیقت را می‌دانیم که مقابله آمریکا و همپیمانان آن با داعش یک دروغ بزرگ است و بهتر است تا آمریکایی‌ها ابتدا ثابت کنند که در ایجاد داعش نقشی نداشته‌اند.

حقیقت‌پور با اشاره به حمایت‌های مالی، سیاسی و تسلیحاتی آمریکا و رژیم صهیونیستی از داعش خاطرنشان کرد: برای حذف داعش نیازی به حضور آمریکایی‌ها نیست چراکه آنها به دنبال این هستند که چتری را بر سر داعش ایجاد کنند که داعش سالم از منطقه فرار کند.

وی در پایان گفت: مردم منطقه برای حذف داعش از بلوغ لازم برخوردار هستند و مردم عراق و سوریه این منطقه را به مسلخی برای داعش و داعشیان تبدیل خواهند کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.