نیروهای یگان العباس علیه‌السلام وابسته به حرم مطهر حضرت عباس(ع) برای امدادرسانی به ساکنان شهر شیعه‌نشین آمرلی وارد این شهر شدند.

امدادرسانی یگان العباس(ع) به شیعیان آمرلی+تصاویر
  همزمان با آزادسازی شهر آمرلی و شکسته شدن محاصره این شهر، پرسنل و نیروهای یگان العباس علیه السلام وابسته به آستان مقدس حرم حضرت قمر بنی هاشم(ع) در قالب برنامه امدادرسانی به اهالی این شهر استوار، وارد آمرلی شدند.

سید هاشم الموسوی نماینده اعزامی آستان مقدس عباسی به شهر آمرلی در مصاحبه تلفنی با خبرنگار شبکه جهانی الکفیل از ورود یگان العباس علیه السلام و استقرار در یکی از خاکریزهای خط مقدم اطراف شهر برای تامین رزمندگان مستقر در داخل شهر خبر داد و گفت: اهالی شهر آمرلی بیش از 80 روز در مقابل تروریستهای تکفیری داعش مقاومت نموده و صحنه‌های متعددی از ایثار، مقاومت و از جان گذشتگی را که از اهل بیت علیهم السلام و مکتب ایشان آموخته‌اند، به منصه ظهور رساندند.

وی در ادامه از رساندن کمکهای غیر نقدی به اهالی این شهر خبر داد و افزود: در تماس با مسئولان موکب‌ها در استانهای مجاور از جمله کرکوک و دیاله، از ایشان تا زمان رسیدن کمکهای دولت مرکزی طلب یاری نمودیم.

هفته گذشته ارتش عراق با مشارکت گسترده نیروهای داوطلب مردمی موفق شد در نبردی سخت و با پشتیبانی موثر جنگنده‌های نیروی هوایی این کشور ضمن شکستن محاصره شهر آمرلی ده‌ها نفر از عناصر تکفیری داعش را به هلاکت برساند.

ساکنان این شهر که در آستانه شکل گیری فاجعه انسانی ناشی از فقدان غذا و دارو بودند با مقاومت کم نظیر 81 روزه در برابر تروریست‌های داعش از تصرف شهر توسط تروریست‌ها جلوگیری کردند/ابنا

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.