۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۹:۳۶
کد خبر: 234818

به گزارش قدس آنلاین، یحیی گل محمدی پس از پیروزی تیمش برابر پیکان اظهار کرد: نیمه نخست مسابقه بازی متعادل بود و استرس در بازیکنان دیده می‌شد. در این نیمه تحت فشار بودیم و البته فرصت رسیدن به گل داشتیم و تیم حریف نیز فرصت‌هایی داشت. در نیمه دوم بازی را خیلی خوب کنترل کردیم و این مسئله سبب شد که با فشار زیاد، به پیکان گل بزنیم و بعد از گل ناچاراً عقب کشیدیم و به خاطر این بازی خوب از تمام بازیکنان تیم و مدیرعامل باشگاه نیز تشکر می‌کنم.

نظرگل محمدی درباره اخراج از ذوب آهن


وی ادامه داد: همه بازیکنان ما خوب تلاش کردند، اما نباید به حریف فرصت دهیم و باید نظم بهتری در دفاع خود ایجاد کنیم زیرا در آینده با تیم‌های بزرگی بازی می‌کنیم و در این صورت نمی‌توانیم بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذاریم.


سرمربی تیم ذوب آهن در خصوص تأثیر نبود سانتوس و عشوری در خط دفاعی تیم تصریح‌کرد: به جای آن‌ها از زوج حق‌ورودی و محمدی در خط دفاعی استفاده کردیم که امروز خیلی خوب بودند و بدون اشتباه ظاهر شدند؛ حق‌وردی در نخستین بازی لیگ برتری خود خیلی خوب بازی کرد، اما باز هم تأکید می‌کنم که در خط دفاعی نباید به تیم‌های حریف موقعیت دهیم و تلاش می‌کنیم که تیم خود را تقویت کنیم.


گل‌محمدی با اشاره به دلایل کاهش تعداد تماشاگران تیم ذوب‌آهن خاطرنشان‌کرد: در سال‌های گذشته انتظارات هواداران ذوب‌آهن از این تیم برآورده نشده و تیم در کورس قهرمانی نبوده است؛ هواداران وقتی به ورزشگاه می‌آیند که تیم در کورس قهرمانی باشد و هوادار را از نتایج خود دلسرد نکند و این مشکل در کل کشور وجود ندارد و شاید دوری استادیوم‌ها، گرانی بلیت و عدم بازی با کیفیت، از عوامل خالی بودن ورزشگاه‌ها باشد.


وی اظهارکرد: ما سعی می‌کنیم که با کسب پیروزی در بازی‌های خانگی به هواداران دلگرمی دهیم، اما باید در نظر داشته باشیم که کار کردن در ذوب‌آهن مشکل است زیرا باید بازیکنان را از نظر روحی و کیفی تقویت کرده و حس برد و خودباوری را در آن‌ها تقویت کنیم.


سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به مشکل سربازی سینا عشوری گفت: روی سینا حساب زیادی بازی کرده بودیم زیرا در چند پست می‌توانست بازی کند، اما از نیم‌فصل باید به جای او یک بازیکن بیاوریم تا مشکلات نبود او را رفع کنیم.


سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این بازی به جدایی از ذوب‌آهن در صورت باخت فکر می‌کردید یا خیر، گفت: قبل از این بازی اصلاً به رفتن فکر نمی‌کردم زیرا گرچه هر آمدنی، یک رفتی دارد ولی مربیان همیشه چمدانشان پشت درب است.


گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که چرا از این پیروزی خوشحال نیست، خاطرنشان‌کرد: هفته سخت و پر استرسی را گذراندم و شرایط بسیار سختی داشتم، اما خوشحال هستم که سرانجام پیروز شدیم

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.