قدس آنلاین: رئیس دارالقرآن الکریم کشور گفت: هم اکنون بیش از 10 هزار تشکل قرآنی مردمی در کشور فعال هستند.



فعالیت 10 هزار تشکل قرآنی در کشور

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از تبریز، مهدی قره شیخلو، عصر شنبه در همایش قرآنی یاوران ولایت که با حضور 10 هزار نفر در سالن ورزشی شهیدپورشریفی برگزار شد، از حمایت از فعالیت های قرآنی خبر داد و تصریح کرد: ما از فعالیت های قرآنی حمایت می کنیم تا ظرفیت ها در بخش های دولتی و مردمی فعال شود تا فرهنگ قرآنی در کشور توسعه پیدا کند.

وی افزود: ظرفیت های قرآنی خوبی در دستگاه های فرهنگی کشور وجود دارد که به توسعه فرهنگ قرآنی در سطح کشور کمک شایانی می کند.

رئیس سازمان دارالقرآن کشور تاکید کرد: اگر امکانات دستگاه های فرهنگی کنار هم قرار بگیرند، برنامه های بزرگ قرآنی خوبی در سطح استان و کشور برگزار می شود.

قره شیخلو همچنین با اشاره به تاثیر قرآن در عرصه های مختلف زندگی عنوان کرد: هر آنچه در حوزه های مختلف تقویت بنیان خانواده و توسعه اقتصادی کشور نیاز داریم در گرو توسعه فرهنگ قرآنی و عمل به آیات قرآن است.

وی ادامه داد: اگر نیازمند توسعه اقتصاد و تقویت بنیان خانواده در کشور هستیم باید انس بیشتری با قرآن داشته باشیم.

رئیس سازمان دارالقرآن کشور گفت: انس با قرآن برای جوانان، خانواده ها و مسئولین مصونیت آور است و آن ها را در برابر گرفتاری ها و خطرات و انحراف ها حفظ می کند.

قره شیخلو در ادامه بر ضرورت حمایت از فعالیت های قرآنی تاکید کرد و اظهار داشت: مسئولین کشور توجه بیشتری به فعالیت های قرآنی داشته باشند تا مردم انس بیشتری با آیات قرآن داشته باشند.

وی تصریح کرد: فعالیت های قرآنی زمانی می تواند موفق باشد که ترکیبی از حضور نظام و مردم باشد، البته مردم همیشه آمادگی خود را در عرصه های قرآنی نشان داده اند.

رئیس سازمان دارالقرآن کشور با اشاره به ظرفیت های قرآنی در کشور اظهار داشت: هم اکنون بیش از 10 هزار تشکل قرآنی مردمی در کشور فعال هستند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.