قدس آنلاین یزد - معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار یزد، یکی از هفت اولویت استان با توجه به تاکیدات عالی ترین مقام اجرایی در استان را مقوله فناوری اطلاعات دانست

توسعه فناوری اطلاعات یکی از هفت اولویت مهم یزد  می باشد

به گزارش قدس آنلاین از یزد  ، عباسعلی رضایی در جلسه کارگروه پژوهش، فناوری و تحول اداری استان با اشاره به اینکه برنامه های دولت باعث یکپارچگی در کشور شده اظهار داشت: نهایتا اگر اعتباری در اختیار استان قرار گیرد با توجه به نقشه راه ، بین دستگاه های اجرایی تقسیم شود و باید طبق قانون عمل نماییم.

وی سیاست های دولت تدبیر و امید را در هشت سفر استانی رییس جمهور به گونه ای دانست که متناسب با اعتبارات و شرایط هر استان مصوبات در نظر گرفته شده و سعی شده که مصوبات نهایی عملیاتی و اجرایی گردد.

رضایی افزود : هشت محور که دولت مشخص کرده است به عنوان 30 برنامه در 50 دستگاه دنبال خواهد شد که مورد ارزیابی قرار می گیرد و این مهم در راستای اصلاح نظام اداری کشور است.

وی خاطر نشان ساخت : اگر نقشه راه توسعه در استان خوب عملیاتی شود بسیاری از مشکلات برطرف خواهد شد و در این راستا در کشور و استان ستادی در نظر گرفته شده است.

معاون استاندار تصریح کرد : همکاری فی مابین بنیاد ملی نخبگان، دانشگاه یزد و پارک علم و فن آوری باید در وسعت بیشتری ادامه یابد.

وی همچنین برگزاری جشنواره شهید رجایی با توجه به تعطیلی در چند سال گذشته را مهم ارزیابی کرد و گفت: سال 94 این جشنواره با ارزیابی دستگاه های اجرایی ادامه خواهد یافت.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.