مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل کارگروه آسیب‌های اجتماعی در این وزارتخانه، گفت: با توجه به آن که سند ملی کاهش و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی مصوب نشده است، با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط درصدد تدوین برنامه ملی پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی هستیم و این برنامه تا سه ماه آینده تدوین می‌شود.

تدوین برنامه ملی آسیب‌های اجتماعی تا پایان پاییز

نجم‌الدین محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس «جوانان» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اعلام این خبر اظهار کرد: با تدوین برنامه ملی پیشگیری و کاهش آسیب‌های اجتماعی، دستگاه‌های مختلف براساس وظایف ذاتی و ضرورت‌های کنونی می‌توانند در جهت هم‌افزایی و هماهنگی بیشتر عمل کنند.

وی که رییس کارگروه اوقات فراغت وزارت ورزش و جوانان نیز محسوب می‌شود، با بیان اینکه تاکنون دو جلسه از این کارگروه تشکیل شده است، گفت: یکی از برنامه‌های این کارگروه انجام اقدامات لازم به منظور تصویب برنامه ملی اوقات فراغت است و با توجه به اسناد موجود و با بهره‌گیری از دیدگاه‌های کارشناسان تا پایان پاییز این برنامه تدوین می‌شود.

محمدی با بیان اینکه برنامه اوقات فراغت در سال 84 تصویب شده است، اظهار کرد: متاسفانه برای اجرای این برنامه پیگیری‌های لازم انجام نشده و در واقع تعلل شده است.

مدیرکل طرح‌های ملی وزارت ورزش و جوانان درباره اقدامات کارگروه‌ها پس از انجام مطالعات لازم در دو حوزه اوقات فراغت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی گفت: کارگروه‌ها در مرحله بعد به گزارش‌گیری از برنامه‌های عملیاتی دستگاه‌ها می‌پردازند. کمیته‌ها نیز به صورت تخصصی عملکرد دستگاه‌ها را رصد می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.