۲۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۲
کد خبر: 235959

قدس آنلاین یزد - پليس آگاهي استان يزد، فردي را كه با استفاده از جعل اوراق مؤسسه خيريه، اقدام به كلاهبرداري مي كرد شناسايي و با 300 ميليون ريال وجوهات مردمي دستگير كرد.

كلاهبرداري در قالب امور خيريه

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ عليرضا خالقي با بیان این خبر اظهار داشت : درپي اعلام گزارش و شكايت هاي مردمي مبني بر اينكه فردي مشکوک با مراجعه به در منزل شهروندان با اخذ وجوهات نقد رسيدي را با مهر مؤسسه خيريه به آنها تحويل مي دهد، بررسي اين موضوع توسط ماموران اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري در دست اقدام قرار گرفت.

وي افزود: كارآكاهان پليس آگاهي پس از انجام تحقيقات لازم و اطمينان از درستي و صحت موضوع و همچنين شناسايي فرد مورد نظر پس از هماهنگي با مقامات قضائي متهم به نام "م.الف" را دستگير كردند.

خالقي با اشاره به كشف وجوهات نقد و ديگر وسايل از اين متهم تصريح كرد: در بازرسي از مخفيگاه وي  300 ميليون ريال وجه نقد به همراه يك عدد صندوق جمع آوري وجوهات با آرم و علائم، مهر مؤسسه و 115 دسته قبض كمك به امور خيريه كشف شد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان يادآور شد: مؤسسات خيريه بايد حتما داراي شماره ثبت باشند و شهروندان از اهداي كمك هاي خود به مؤسسات و اشخاص بدون هويت مشخص و رسمي خودداري كنند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.