عبدالملک الحوثی از ملت و همه انقلابیون ستایش کرد و پیروزی ملت یمن را تبریک گفت و تاکید کرد که این انقلاب، انقلاب همه یمن بود و مبانی عدالت را پایه ریزی کرد تا یمنی برخوردار از امنیت و شکوفا تشکیل شود.

رهبر جنبش انصارالله: انقلاب یمن متعلق به همه است/چالش‌ها باقی است و مبارزه ادامه دارد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، عبدالملک الحوثی از ملت و همه انقلابیون ستایش کرد و پیروزی ملت یمن را تبریک گفت و تاکید کرد که این انقلاب، انقلاب همه یمن بود و مبانی عدالت را پایه ریزی کرد تا یمنی برخوردار از امنیت و شکوفا تشکیل شود.

عبدالملک الحوثی گفت: در این انقلاب، اصالت و ارزش‌های ملت بزرگ یمن و عزم آنها تجلی یافت.

رهبر انصار الله تصریح کرد: این یک انقلاب مردمی بود که با آگاهی و بیداری ملت روی داد و با پول این کشور و آن کشور نبود و ارتش و نیروهای امنیتی به صورت گسترده در تحصن ها شرکت کردند.

مواضع ارتش مثبت و شرافتمندانه بود

عبدالملک از ارتش ملی یمن ستایش کرد و گفت: ارتش نقش مثبت و خوبی ایفا کرد؛ وقتی که از کشتن معترضان سرباز زد و ارتش به ماهیت نقش و ماموریت خود آگاه است. ارتش نپذیرفت که ابزاری در دست نیروهای مجرم باشد. ارتش موضع درست و طبیعی و مسئولانه و شرافتمندانه گرفت و در کنار ملت ایستاد.

وی در سخنرانی خود در گردهمایی گسترده مردمی که هم اکنون در حال پخش از شبکه المسیره است، افزود: ارتش ملی بودن خود را ثابت کرد و این مسئله را رد کرد که ابزار پلیدی در دست مجرمان باشد.‎

الحوثی تصریح کرد: این ساختار توافق پاسخگوی خواسته های ملت و دربردارنده اصلاح اوضاع اقتصادی است.

انقلاب یمن یک مانع پیش روی ساخت حکومتی عادل را برچید

رهبر جنبش الحوثی گفت: این انقلاب یک مانع پیش روی ساختن حکومتی عادل را برچید و آن هم بزرگترین قدرتهای بانفوذ به رهبری علی محسن الاحمر بود که تلاش می کند خواست خود را بر مردم تحمیل کند.

وی تصریح کرد: ساختار توافق انجام شده برای تشکیل دولت، اصل شراکت، کاردانی و میهن پرستی را تجلی می بخشد.

چالش‌ها همچنان باقی است و مبارزه علیه فساد ادامه دارد

عبدالملک الحوثی گفت: ملت یمن امروز در آغاز راه درستی است اما چالش ها همچنان پابرجاست.

وی گفت: برخی چالش ها وجود دارد اما در برابر اراده ملت ما چیزی نیست و در صدر این چالش‌ها، فساد و کسانی هستند که برای مانع تراشی مرحله آینده تلاش می کنند.
عبدالملک الحوثی افزود: افرادهای فاسد و صاحبان تفکر تکروی و استبداد در برابر اجرای موارد مورد توافق خواهند ایستاد. مرحله آینده باید مبتنی و متمرکز بر پایه های شراکت باشد.

کمیته های مردمی در کنار نیروهای امنیتی و ارتش نظم را برقرار می‌کند


رهبر جنبش الحوثی درباره راههای مقابله با چالش ها گفت: ایمان به شراکت و عدالت یکی از راهکارها است. اگر اراده سیاسی وجود داشته باشد، می توان بر چالش امنیتی متجلی در القاعده و نظایر آن چیره شد. کمیته های مردمی می توانند در کنار نیروهای امنیتی و ارتش برای برقراری امنیت باشند. اصل مشارکت برای اصلاح اوضاع کشورمان ضروری است.

در کنار برادران جنوب برای حل منصفانه مسئله شان هستیم

وی خواستار گام های جدی و واقعی برای برقراری عدالت شد و بر حمایت از برادران یمنی در جنوب این کشور برای تحقق خواسته هایشان تاکید کرد و گفت: حل مسله جنوب و برخورد منصافه با جنوبی ها یکی از مسائلی است که با آن مواجه هستیم. ما در کنار برادران خود در جنوب تا زمان حل منصفافه مسئله آنها خواهیم بود.

ملت یمن به راه خود برای ساخت یک حکومت عادلانه ادامه می‌دهد

رهبر جنبش الحوثی در این گردهمایی مردمی بزرگ در شهر صعده در شمال یمن افزود: ملت یمن باید تا زمان ساختن یک حکومت عادلانه به راه خود ادامه دهند.
وی با اشاره به شکست کسانی که دل به خارج برای مقابله با ملت یمن در برهه اخیر داشتند، تصریح کرد: باید انتظارات ملت یمن برآورده شود. ملت یمن به هیچ کسی تکیه نمی ‌ند و اراده خارجی نمی تواند بر ملت یمن سلطه یابد. پیروزی کسب شده اولین گام در مسیر است و گام‌های زیاد دیگری باقی مانده است. ما خواهان برپایی حکومتی عادلانه هستیم که عدالت و کرامت و رفاه و امنیت را برای ملت یمن به ارمغان بیاورد.‎‎

به دنبال تسویه حساب با هیچ تشکل سیاسی نیستیم اما در مقابل کودتا سکوت نخواهیم کرد

عبدالملک الحوثی گفت: ما همواره درکنار ملت هستیم. هدف انقلاب یمن کنار زدن استبداد و تکروی بوده است. باید در مقابل تلاش ها برای کودتا علیه موارد مورد توافق سکوت نکنیم. هرگز بازگشت استبداد و تکروی و سلطه فساد را قبول نخواهیم کرد و خود نیز تکروی نخواهیم کرد. بدنبال تسویه حساب با هیچ تشکل سیاسی نیستیم.
وی افزود: از همه اقشار و نیروها می‌خواهیم که ارزش های همکاری را تجلی بخشند. ما بر لزوم اجرای توافق شراکت ملی امضا شده تاکید می‌کنیم که خواسته های ملت را تحقق بخشید و پایه های یک ساختار سیاسی جدید را بنیان نهاد.

یمن تهدیدی برای کسی نیست/ درخواست از مردم برای حضوری پرشور در نماز جمعه این هفته صنعا
رهبر جنبش انصار الله گفت: کشور یمن در سطح عربی و اسلامی تهدیدی برای کسی نیست اما بر این نکته تاکید می کند که حاکمیت و استقلالش محترم شمرده شود. آنچه ملت می خواهد، زندگی آزادانه و برخوردار از کرامت و امنیت و ثبات است.
وی از مردم خواست تا نماز جمعه این هفته را به طور گسترده و پرشور برگزار کنند تا تاکیدی بر ادامه راه آغاز شده خودشان باشد. وی درباره هرگونه توطئه ای علیه دستگاه نظامی هشدار داد و گفت: بار دیگر این پیروزی را به ملت تبریک می‌گویم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.