سپاهی یونسی:    قدس ویژه خراسان - همزمان با هفته دفاع مقدس همایش تجلیل از فرماندهان، رزمندگان و خانواده‌های شهدای لشکر 77پیروز ثامن الائمه (ع) خراسان با حضور مسؤولان کشوری و استانی برگزار می شود.

همایش تجلیل از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان لشکر77 پیروز ثامن الائمه (ع)

به گفته امیر سرتیپ 2 آذریان فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع)، در این مراسم امیر سرتیپ دکتر ناصر آراسته جانشین گروه مشاوران فرماندهی معظم کل قوا به ایراد سخن خواهد پرداخت.

 به گفته آذریان از دیگر برنامه‌های این همایش گشایش اولین نمایشگاه عکس عملیات ثامن الائمه (ع) و برنامه مداحی به مناسبت سالروز شهادت امام جواد (ع) و تجلیل از تعدادی از خانواده‌های شهدای لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) خواهد بود.

فرمانده لشکر 77 پیروز ثامن‌الائمه (ع) درباره زمان و مکان برگزاری این مراسم نیز گفت: این مراسم فردا صبح از ساعت 30/8 در محل سالن اجتماعات لشکر 77 برگزار خواهد شد.

وی درباره اهداف برگزاری این مراسم گفت: فرمان حضرت امام خمینی (ره) در سال 1360 مبنی بر شکستن حصر آبادان وظیفه مهمی بود که بر عهده لشکر 77 گذاشته شد و لشکر 77 نیز به همراهی یگانهای تحت کنترل و پشتیبانی نیروی هوایی و هوانیروز، توپخانه نیروی زمینی وتعداد10 گردان از نیروهای بسیج و سپاه پاسداران توانست در قالب عملیات ثامن الائمه (ع) و با رمز «نصر من ا... و فتح القریب» پس از 48 ساعت این مأموریت را با موفقیت به انجام برساند.

وی افزود: پس از شکستن حصر آبادان به فرمان حضرت امام (ره) نام لشکر 77 به لشکر 77 پیروز ثامن الائمه (ع) تغییر یافت و این افتخار بزرگی برای لشکر 77 خراسان بود و اجرای این برنامه تجلیلی است کوچک از آن حماسه بزرگ و آن حماسه آفرینان بزرگ.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.