قدس آنلاین : رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی اصفهان گفت: فوریت‌های پزشکی این شهرستان همزمان با ایام بازگشایی مدارس، به صورت ویژه سلامت دانش‌آموزان را به مدت یک هفته در سطح شهر پوشش می‌دهد.

پوشش یک هفته ای سلامت دانش‌آموزان توسط اورژانس اصفهان

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمید نیک‌نام اظهار کرد: واحدهای شهری امداد فوریت‌های پزشکی شهرستان اصفهان از ابتدای مهر ماه به مدت یک هفته از ساعت هفت الی 9 در میادین اصلی و مسیرهای پرتردد شهر اصفهان مستقر می‌شوند.

وی با بیان اینکه گروهی از دانش‌آموزان سال اول که به مدرسه راه یافته‌اند ممکن است در محیط مدرسه یا مسیر بین خانه و مدرسه دچار حادثه شوند، تصریح کرد: مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی اصفهان تصمیم به انجام حضور واحدهای امدادی خود در قالب طرح پوشش سلامت دانش‌آموزان در میادین اصلی شهر را دارد تا در صورت وقوع حادثه، امدادرسانی سریع انجام شود.

وی ادامه داد: اورژانس پیش‌بیمارستانی 115 شهرستان اصفهان برای پوشش سلامت دانش‌آموزان، تعداد پنج دستگاه آمبولانس و 10 نفر نیروی متخصص فوریت‌های پزشکی را به کارگیری کرده است.

نیک‌نام در ادامه خاطرنشان کرد: این واحدهای امدادی در پنج میدان اصلی شهر شامل میدان احمدآباد، آزادی، جمهوری، انقلاب و امام حسین (ع) مستقر هستند.

وی تمرکز برنامه‌های آموزشی فوریت‌های پزشکی اورژانس 115 را در فصل بازگشایی مدارس بر محوریت بیماری‌های شایع فصل، حوادث ترافیکی و محیط کار مدارس عنوان کرد و گفت: آموزش و اطلاع رسانی به گروه‌های هدف برای بالابردن سطح آگاهی عمومی و حوادث ترافیکی، آشنایی و فرهنگ سازی در زمینه‌ فوریت‌های پزشکی و رعایت بهداشت فردی در اولویت برنامه‌های این مدیریت قرار دارد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.