اینچئون - دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت:انتظار طلا ازدوچرخه سواری در بازیهای آسیایی اینچئون نداشتیم و از اینکه این مهم برای ما بدست آمد بسیار خوشحالیم.

شهنازی : انتظار طلا از دوچرخه سواری نداشتیم
 
به گزارش  ایرنا؛ شاهرخ شهنازی پس از کسب عنوان نخست رقابت های دوچرخه سواری کایرین توسط محمد دانشور،افزود: درمحاسبات مان برای این رشته سکو درنظر گرفته بودیم اما کسب مدال طلا را باور نداشتیم.
 
وی افزود:کسب مدال در این رشته سخت بسیار ارزشمند است و ما فکر می کردیم اگر این نتییجه بدست آید به سختی خواهد بود که خوشبختانه اینگونه نشد.
 
دبیرکل کمیته ملی المپیک ادامه داد:کسب مدال طلا را به جامعه دوچرخه سواری و ورزش ایران تبریک می گویم دوچرخه سواری درایران دارای پشتوانه های خوبی است و درآینده شاهد درخشش بیشتر آنان دررقابت های مختلف خواهیم بود.
 
شهنازی درادامه به قمری اشاره کرد و افزود: قمری از نخبه های این رشته ورزشی است خوشحالم روند موفقیت های ما دراین رشته ادامه دار شده است.
 
وی درباره رشته دوچرخه سواری بار دیگر تاکید کرد:هررشته موقعیت خودش را دارد و نباید یک رشته را با رشته دیگر مقایسه کرد.
 
دبیرکل کمیته ملی المپیک با بیان اینکه برخی از مدال های نقره ما باید دراین رقابت ها طلا می شد تصریح کرد:ما نباید از کسب این نتایج ناراحت باشیم باید به فکر مسابقات بعدی و جبران نتایج گذشته باشیم.
 
به گفته وی ورزشکاران تمامی تلاش خود را کردند و زحمت زیادی کشیدند و هر کدام برای گرفتن مدال و عنوان با غیرت مبارزه کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.