۴ مهر ۱۳۹۳ - ۲۱:۰۶
کد خبر: 237346

به خاطر بازی بدی که انجام دادیم از هواداران عذرخواهی می کنم هر چند که هر تیمی یک روز شرایط بد خواهد داشت.

عذرخواهی سرمربی فولاد از هواداران

دراگان اسکوچیچ پس از تساوی 2 بر 2 فولاد مقابل نفت تهران اظهار داشت: هیچ وقت از نتیجه تساوی در خانه راضی نیستم اما با بازی که ارائه دادیم باید بگویم که این یک امتیاز برای ما راضی‌کننده بود. به دنبال بهانه آوردن نیستم اما عمده مشکل تیم ما عدم وجود یک طراح در میانه میدان است و این موضوع در بازی امروز احساس شد.

وی افزود: برای نفت احترام زیادی قائل هستیم. آنها بازی خوب و با کیفیتی ارائه می دهند. گل‌هایی که دریافت کردیم بر روی اشتباهات فردی بازیکنان خودمان بود. باید واقع بین باشیم و نتایجی که تاکنون کسب کرده ایم با دید مثبت ببینیم چرا که شرایط ما در جدول رده بندی و در مقایسه با رقبا مناسب است.

سرمربی فولاد خاطرنشان کرد: می دانستیم که نفت بازیکنان خط حمله خوبی دارد برای همین از بازیکنانم خواستم که مقابل آنها تهاجمی کار کنند. در این بازی از بازیکنان خواسته بودم که به یک سوم خط حریف فشار بیاورند اما متاسفانه در این بخش موفق نبودند.

سرمربی فولاد تصریح کرد: بازیکنان ما امروز به لحاظ فنی در شرایط خوبی نبودند و اشتباهات فردی زیادی داشتند. تا کنون هیچ وقت بازیکنانم را به این شکل ندیده بودم آنها موفقعیت های زیادی را از دست دادند.

وی افزود: به خاطر بازی بدی که انجام دادیم از هواداران عذرخواهی می کنم هر چند که هر تیمی یک روز شرایط بد خواهد داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.