مدیر جدید روابط عمومی و امور فرهنگی و ارتباطات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری منصوب شد.

رتبه‌ اول کنکور، مدیر روابط عمومی سازمان میراث فرهنگی شد
به گزارش  ایسنا، «حمید ضیایی‌ پرور»، رتبه‌ یک کنکور سال 1383 جایگزین «امین عارف‌نیا» در اداره‌ روابط عمومی و امور فرهنگی و ارتباطات سازمان میراث فرهنگی و گردشگری شد.

ضیایی‌پرور متولد 1348، مدرک کارشناس علوم سیاسی خود را از دانشگاه شهید بهشتی، کارشناسی ارشد علوم ارتباطات را از دانشگاه آزاد تهران مرکزی و مدرک دکترای تخصصی در رشته‌ علوم ارتباطات را از واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی گرفت. وی رتبه‌ نخست کنکور دکترا را در سال 1383 از آن خود کرده بود.

17 شهریور ماه سال گذشته امین عارف‌نیا با حکم «محمدعلی نجفی»، رئیس وقت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری به این سمت منصوب شده بود. عارف‌نیا پیش از این مشاور کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران، قائم مقام فرهنگی ستاد مرکزی بزرگداشت حضرت امام (ره) و رئیس دبیرخانه مجلس دانش‌آموزی بوده است.

او از اولین افرادی بود که نخستین رئیس سازمان میراث فرهنگی را در دولت تدبیر و امید از زمان ورود به سازمان میراث فرهنگی و گردشگری همراهی می‌کرد.

ضیایی پرور که مدتی به عنوان خبرنگار فعالیت می‌کرد، تاکنون عنوان دانشجوی پیشتاز روابط عمومی الکترونیک از سوی کنفرانس روابط عمومی الکترونیک در سال 1378، دارنده عنوان خبرنگار منتقد و لوح افتخار وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره بین‌المللی رسانه‌های دیجیتال در سال 1388 و عنوان اثر برتر سال به خاطر انتشار کتاب «تکنولوژی‌های کاربردی روابط عمومی الکترونیک» از سمپوزیوم بین‌المللی روابط عمومی را در سال 1388 کسب کرده است.

وی همچنین مدرس چند دانشگاه، مولف کتاب‌هایی در زمینه‌ی الکترونیک و فضای مجازی بوده است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.