قدس آنلاین-شهرکرد،علاوه‌بر این 80 مرکز، پایگاه‌های بسیج سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار استان هستند.

استقرار 80 مرکز جمع‎آوری کمک‌های حمایت از مردم غزه دراستان چهارمحال و بختیاری

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری در گفت‌و‌گو با خبرنگار ما با اشاره به آغاز فعالیت ستاد مردمی کمک به بازسازی غزه، اظهار کرد: با توجه به نیاز مردم مظلوم غزه به یاری مسلمانان روز ۹ مهرماه، به عنوان روز همبستگی با کودکان غزه نامگذاری شده و ستاد مردمی حمایت از این عزیزان در استان فعال شده است.

شهباز امینی خوئی افزود: این ستاد با همکاری امت همیشه در صحنه، کمیته امداد امام خمینی(ره) ، سپاه قمربنی‌هاشم(ع) و سیمای محلی جهان نما  فعال شده است.

امینی خوئی از استقرار 80 مرکز جمع‌آوری کمک‌های مردمی در استان خبر داد و گفت: 30دفتر کمیته امداد، 30مرکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد و 20 مرکز در میعادگاه‌های نماز جمعه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه می باشد.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر این 80 مرکز، پایگاه‌های بسیج سراسر استان نیز آماده دریافت کمک‌های نقدی مردم خیر و نیکوکار استان هستند.

مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری ازجمعآوری 2 میلیون تومان کمک مردمی در استان برای کمک به مردم غزه خبر داد و افزود: امید میرود در روزهای نهم و دهم مهرماه این مبلغ رشد چشمگیری داشته باشد.

امینی خوئی با اعلام شماره حساب واریز کمک‌های مردمی، اظهار کرد: شماره حساب 0107887313000 نزد بانک ملی به حساب کمیته امداد استان چهارمحال و بختیاری به این موضوع اختصاص داده شده است.

وی در خاتمه از مردم خواست تا کمک‌های خود را به شکل نقدی ارائه دهند تا در نهایت این کمک‌ها در کل کشور تجمیع شود و به دست مردم بیدفاع و مظلوم غزه برسد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.