آیین قرائت دعای عرفه امروز همزمان با 9 ذی حجه در حرم مطهر رضوی برگزار می شود . معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی گفت : آئین پر فیض قرائت دعای عرفه در حرم مطهر رضوی از ساعت 13:30 دقیقه تا 17با مرکزیت صحن جامع حرم مطهر رضوی برگزار می شود و به همراه پخش صوت سراسری در همه صحن های اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی است

برگزاري آيين قرائت دعاي عرفه در حرم مطهر رضوي

جت‌الاسلام سیدجلال حسینی افزود : سخنران این مراسم حجت‌الاسلام سید حسین مومنی است و محمدرضا طاهری از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع) دعای پر فیض عرفه را قرائت می‌کند.
وی همچنین گفت : نماز عید سعید قربان هم فردا در بارگاه منور رضوی و به امامت آیت‌الله علم‌الهدی در صحن جامع رضوی و دیگر صحن‌ها و رواق‌های اماکن متبرکه اقامه می‌شود.
معاون تبلیغات و ارتباطات اسلامی آستان قدس رضوی هم گفت : همزمان با روز عید سعید قربان ، نقاره های حرم رضوی دو نوبت یکی قبل از طلوع آفتاب و نوبت دوم نیز به مناسبت این عید سعید و فرخنده یک ساعت پس از طلوع آفتاب نواخته می‌شود.
محمود ممتاز افزود : برای ارائه‌ خدمات به موقع و مناسب به زائران رضوی خدمه و خدمت‌یاران حرم رضوی از ساعت پنج صبح روز عید آماده راهنمایی و خوش امدگویی به شرکت کنندگان در نماز عید هستند.

عکس:سیدحمیدهاشمی

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.