۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۵
کد خبر: 238905

رئیس جمهور آمریکا فرا رسیدن مراسم حج و عید قربان را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

اوباما به مسلمانان تبریک گفت
به گزارش باشگاه خبرنگاران، پایگاه اینترنتی کاخ سفید در گزارشی متن کامل پیام تبریک باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا به مناسبت مراسم حج و عید قربان را منتشر کرد.
 
باراک اوباما گفت: من و میشل اوباما به مناسبت فرا رسیدن عیدالاضحی (عید قربان) بهترین آرزوها را برای مسلمانان آمریکا و مسلمانان سراسر دنیا داریم و به همه ی کسانی که مراسم حج امسال را به جا می آورند تبریک می گوئیم.
 
وی افزود: همزمان با اجتماع همسایگان و دوستان ما برای جشن های عید الاضحی، مسلمانان آمریکا نیز جزو میلیون ها زائری هستند که به یکی از بزرگترین و متنوع ترین اجتماعات دنیا ملحق می شوند. حج باعث می شود که مسلمانان دنیا اعم از سنی وشیعه دور هم جمع شوند و در مراسم دعای خاشعانه و خاضعانه در کنار یکدیگر شرکت کنند. 
 
رئیس جمهور آمریکا ادامه داد: در این عید مسلمانان همچنان سنت هدیه  دادن  به فقرا را ادامه می دهند و به دیگر افراد با ایمان می پیوندند و به افراد گرسنه، بیمار، مظلوم و گرفتار کمک می کنند. این مراسم نمادی قدرتمند از ریشه های مشترک ادیان ابراهیمی جهان است و نشان می دهد که چگونه مردم می توانند در صلحی مشترک باشند و با کرامت و عدالت زندگی کنند. ما از جانب مردم آمریکا گرمترین سلام ها را به مناسبت این عید ابراز می کنیم. امیدوارم که دعای صلح زائران حج و همه ادیان در دنیا مستجاب شود. عید شما مبارک

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی IR ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۱۲
    0 0
    لعنت خدا بر اوبامای منافق و حامیان صهیونیستش