۱۴ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸
کد خبر: 239142

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اخبار مربوط به تلاش برخی نمایندگان برای استیضاح وزیر نیرو گفت که استیضاح وزیر نیرو به صلاح نیست.

استیضاح وزیر نیرو مشکلی را حل نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین هدایت‌الله میرمرادزهی در گفت‌وگو باایسنا)، تصریح کرد: آقای چیت‌چیان در حیطه کاری که دارد به وظایف خود عمل می‌کند و اگر جلساتی برگزار شود و دولت سهمیه و اعتبار آب را بیشتر کند بیشتر به نتیجه می‌رسیم تا این‌که وزیر استیضاح شود و وزیر دیگری روی کار بیاید و کاری از پیش نرود.

او ادامه داد: گاها خواسته‌ای که نمایندگان از آقای چیت‌چیان دارند همان خواسته‌ای است که خود آقای چیت‌چیان از هیات دولت دارند. ما باید سعی کنیم مشکلات را از طریق اعتبارات حل کنیم نه این‌که دوستان گاهی کلیاتی از آن‌چه در قبل بوده و وزارت نیرو نقشی در آن نداشته را مطرح و از این طریق برخورد کنیم.

این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: آقای چیت‌چیان در همه بخش‌ها خواهان رفع مشکل است و اگر در مجمعی صحبت شود و مسائل حل شود بهتر است. نمایندگان و آقای چیت‌چیان در این جلسه ببینند آیا چیزی که دارد اتفاق می‌افتد از کم‌کاری ایشان است یا کمبود اعتبار و مسائل دیگر است که در این صورت می‌توانیم از دولت کمک بخواهیم.

او در پایان گفت: استیضاح آقای چیت‌چیان را به صلاح نمی‌دانم چون دولت همه تلاش خود را می‌کند که مشکل را حل کند. ما هم نباید به جای اینکه مشکل را حل کنیم مشکلی را اضافه کنیم.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.