قدس آنلاین-ایلام: مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام گفت: طرح" همیاران پلیس " طرحی موفق، تأثیرگذار و زمینه ساز قانونمداری و قانون پذیری است.

طرح" همیاران پلیس " زمینه ساز قانونمداری و قانون پذیری است

علی بیرانوند در همایش" همیاران پلیس " که در محل سالن دفاع مقدس ایلام برگزار شد، با تبریک اعیاد سعید قربان و غدیر و با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، اظهار داشت: آموزش و پرورش ایلام برای فرهنگ سازی و ارائه اموزش‌های ترافیکی به دانش‌آموزان سطوح مختلف تحصیلی، آمادگی کامل دارد.

وی با بیان اینکه یکی از بهترین برنامه‌های ناجا، اجرای طرح همیاران پلیس است و این طرح مهم در استان ایلام به خوبی اجراء شده است، افزود: از تلاش های شبانه روزی راهنمایی و رانندگی استان ایلام به واسطه اجرای موفق این طرح در استان صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و امیدوارم که این طرح همچنان تداوم داشته باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اینکه تلاش بی وقفه نیروی انتظامی در استان مایه دلگرمی مسؤلان آموزش و پرورش استان به عنوان خدمتگزاران جوانان، نوجوانان و کودکان است، یادآور شد: به هر اندازه ای که وسایل نقلیه در استان افزایش می یابد، باید به همان اندازه نیز در راستای آموزش فرهنگ ترافیک گام‌ برداریم.

علی بیرانوند با بیان اینکه طرح" همیاران پلیس " طرحی موفق، تأثیرگذار و زمینه ساز قانونمداری و قانون پذیری است، خاطرنشان ساخت: آموزش و پرورش استان برای تحقق این امر مهم آماده است و در این راستا برنامه های مناسبی تدارک دیده است.

وی با تأکید بر اینکه آموزش قوانین و مقررات باید در همه سطوح جامعه مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: هر جامعه ای که قانونمند تر باشد از پیشرفت و بالندگی خوبی نیز برخوردار خواهد بود.

گفتنی است در پایان این مراسم از برگزیدگان استان در زمینه ترافیک و راهنمایی و رانندگی  از جمله غلامرضا محمدمرادی" سرپرست روزنامه قدس و سایت خبری تحلیلی قدس آنلاین در استان ایلام " با اهداء لوح تقدیر و هدایا تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.