خبرگزاری رویترز گزارش داده است که بیانیه‌ آژانس بین‌الملل انرژی اتمی، نشان می‌دهد در مذاکرات این هفته با ایران، پیشرفت محدودی حاصل شده است.

رویترز: در مذاکرات با ایران پیشرفت محدودی حاصل شد


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، خبرگزاری رویترز امروز (پنج‌شنبه) گزارش داده است که بیانیه آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نشان می‌دهد در مذاکرات این هفته با ایران، پیشرفت محدودی حاصل شده است.

بنا بر این گزارش، در بیانیه آژانس بدون اشاره به تاریخ دقیق، عنوان شده است که مذاکرات همچنان ادامه می‌یابد. این بیانیه در پی مذاکرات دو روزه نمایندگان ایران و آژانس در تهران صادر شده است.

رضا نجفی نماینده ایران در آژانس دیروز در این رابطه به خبرنگار فارس گفته بود: «در این دو روز تمامی مسایل فی مابین از جمله نحوه تکمیل دو اقدام عملی توافق شده و راههای پیش رو مورد بحث و بررسی قرار گرفت».

نجفی با ذکر این نکته که از طرف آژانس آقای «ترو واریورانتا» معاون مدیرکل سرپرستی هیات آژانس را بر عهده داشت، خاطرنشان کرد: «در این نشست ایده‌هایی نیز در خصوص روند کار مطرح شد و در مجموع مذاکرات بسیار سازنده جدی محتوایی و صریح بود».

نماینده دائم ایران در آژانس همچنین در خصوص زمان برگزاری دور بعدی گفت‌وگوها عنوان کرد:‌ «قرار است در آینده نزدیک نشست دیگری برگزار شود که به احتمال زیاد در اوایل آبان ماه خواهد بود».

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.