قدس انلاین: اولین کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای در ایران در تاریخ 30 مهرماه 1393 در سالن اصلی مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برگزار خواهد شد.

اولین کنفرانس بین المللی سواد رسانه ای در ایران برگزار می شود

این کنفرانس محصول تلاش گروه پژوهشی سواد رسانه ای و تعدادی از نهادهای علمی، فرهنگی و دانشگاهی کشور خواهد بود. نکته اصلی این کنفرانس بازخوانی و انتقال تجارب آموزش عمومی سواد رسانه ای می باشد. اگرچه مباحث و مسائل دیگری نیز در این کنفرانس مورد بحث قرار خواهند گرفت. هدف اصلی کنفرانس گرد هم آوردن محققان و مدرسان سواد رسانه ای در کشور، و ایجاد فرصتی برای محققان سواد رسانه ای در کشور برای انتقال تجارب و ارائه یافته های پژوهشی آنها خواهد بود. از دیگر اهداف کنفرانس می توان به بازآموزی مدرسان سواد رسانه ای و کمک به آنها در جهت ایجاد خلاقیت در تدریس اشاره نمود. این همایش در محورهایی همچون: آموزش سواد رسانه ای: بیم ها و امید ها، سواد رسانه ای و سبک زندگی ایرانی اسلامی، سواد رسانه ای، رشد فردی و مسئولیت اجتماعی و غیره برگزار می شود.

همچنین 30 مهر ماه برج میلاد شاهد حضور اساتید برجسته داخلی و خارجی در عرصه رسانه از قبیل دکتر سعید رضا عاملی، دکتر سید محسن فاطمی، دکتر سیندی شایبه و کریس اسپری به عنوان سخنرانان این همایش می باشد.

شایان ذکر است در میان خیل انبوهی از مقالات ارسالی از کشورهای گوناگون تنها تعداد اندکی از این مقالات پس از داوری توسط اساتید مجرب داخلی و خارجی به عنوان پذیرفته شدگان نهایی معرفی گردیدند که در این بین نام مصطفی لعل شاطری خبرنگار پایگاه خبری_تحلیلی قدس انلاین با مقاله ای تحت عنوان «قرآن کریم؛ برترین الگو برای مخاطبین و اصحاب رسانه در راستای افزایش سواد رسانه ای» به چشم می خورد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.