معاون توسعه خدمات بیمه‌ای بیمه سلامت کشور با بیان اینکه تاکنون برای ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار نفر دفترچه بیمه همگانی سلامت صادر شده است،گفت: بیمه همگانی سلامت برای افرادی که نیازمندی آنها توسط دستگاه‌های رفاهی مشخص شود، رایگان خواهد بود.

بیمه همگانی سلامت برای نیازمندان، رایگان ادامه می‌یابد

به گزارش قدس آنلاین بهمن برزگر در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار کرد: کاری که امسال در دستور کار این سازمان قرار گرفت و انجام شد، بر طبق بند الف ماده 38 برنامه پنجم توسعه و در راستای بیمه همگانی رایگان برای مردم ایران بود.

وی از فراهم شدن شرایط ثبت نام برای عموم مردم در طرح بیمه همگانی از اول اردیبهشت‌ماه امسال خبر داد و گفت: در حال حاضر حدود 7 میلیون و 200 هزار نفر متقاضی بیمه همگانی رایگان در کشور هستند که نام همه آنها در سامانه مربوطه ثبت شده است.

معاون توسعه خدمات بیمه‌ای بیمه سلامت ایران، بیان کرد: تاکنون برای 5 میلیون و 770 هزار نفر  دفترچه بیمه همگانی سلامت صادر شده است.

برزگر علت عدم صدور دفترچه بیمه برای همه متقاضیان را حذف همپوشانی‌های بیمه‌ای دانست و افزود: ظرفیت کار صدور دفترچه بیمه در بیمه سلامت، ماهانه یک میلیون دفترچه است، اما بیمه سلامت در مدت دو ماه 4 میلیون دفترچه بیمه صادر کرده است.

معاون توسعه خدمات بیمه‌ای بیمه سلامت ایران، خاطرنشان کرد: تا زمانی که یک فرد فاقد دفترچه بیمه در کشور وجود داشته باشد، روند ثبت نام در سامانه بیمه سلامت ادامه دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۰
    0 0
    کاری حیرت اور و باور نکردنی انجام شده چطور ممکن است دولت مردی بفکر مردم بیچاره و فقیر باشد و این دفترچه ها را که حتی در ممالک بظاهر پیشرفته با گرفتن پول کلان در اختیار مردم قرار می دهند بطور رایگان به انها بدهد این قبیل مسئولین را باید مردم مجسمه ها شان را در محلات نصب کنند کاش مسئول این امر به وزارت اقتصاد منصوب میشد این شخص هر که هست نشان داد که اگر بفکر مردم باشی کار شدنی است