ساری – خبرنگار قدس آنلاین : با حضور علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پروژه پارک ملل در حاشیه رودخانه تجن ساری به بهره‎ برداری رسی

پارک ملل ساری در 100روز به بهره ‎برداری رسید

این پروژه بزرگ با تلاش شبانه روزی و فعالیت در سه شیف کاری ، در مدت 100 روز و در منطقه ای به مساحت 35 هکتار اجرا گردید .

شهردار ساری در مراسم افتتاحیه پارک ملل گفت : اين پروژه نه تنها ساري و استان را به قطب گردشگري تبدیل مي كند بلكه فرصت های شغلی جدید ایجاد و زمینه ای برای تشویق سرمایه گذاران در ساری می گردد .

مهدی عبوری با اشاره به اینکه المان های نصب شده در این پارک حال و هواي بومي دارد ، افزود : ترويج فرهنگ ، آداب و سنن مازندران از ديگر اقداماتي مي باشد كه در اين منطقه مورد توجه قرار گرفته است .

وی جزيره مصنوعي ، مسير سلامت يا محل پياده روي خانوادگی ، پيست دوچرخه سواري ، مكان ماهيگيري و قايقراني و وجود پاركينگ بزرگ را از جمله امكانات این پروژه دانست و تاکید نمود : بزودي فاز دوم اين پروژه بزودی آغاز خواهد شد .

همچنین رئیس مجلس شورای اسلامی با اظهار رضايت و خرسندي از احداث اين پروژه آن را اقدامي شايسته از سوي شهرداري جوان و توانمند توصيف نمود و گفت : بي شک آنچه در اينجا شاهديم نتيجه مديريت جهادي است و نشان مي دهد تاكيد مقام عظماي ولايت بر ضرورت اجراي مديريت جهادي بي دليل نبوده است .

لاریجانی ترويج گردشگري با هدف تبليغ فرهنگ متعالي جامعه را امري قابل تحسين تلقي كرد و افزود : ورود شهرداری ساري به عرصه و حوزه گردشگري حاكي ازنگاه عميق از كاركردهاي اين مقوله بوده و بايد الگويي براي ديگران محسوب گردد .

رئيس مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اينكه توسعه شهرها بايد مورد حمايت بيشتر دولت قرار گيرد، تصريح نمود: بايد در بخش احداث زيرساخت‌هاي حمل و نقلي و ايجاد مترو در شهرهاي كشور اقدام جدي صورت گيرد.

لاريجاني اضافه نمود : امكانات حمل و نقلي درشهرهاي تازه تأسيس كشور بايد ارتقاء يابد تا زمينه‌هاي سرمايه‌گذاري بيشتر فراهم گردد.

وي تاکید نمود: زمينه‌‌هاي سرمايه‌گذاري در حوزه‌هاي شهرسازي و معماري در استانهاي شمالي كشور خصوصاً مازندران بايد تقويت شود .

پس از افتتاح منطقه گردشگري تجن ، رئیس مجلس شورای اسلامی ميان گذر شمالي و پارک اتحاد را نيز افتتاح نمود .

گفتنی است : پروژه میان گذر شمالی ساری که 32 سال از زمان اجرای آن می گذرد ، سال گذشته در سه فاز تعریف و هم اکنون فاز اول آن مورد بهره برداری قرار گرفت .

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آرام روحی IR ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۳
    5 0
    شهردار گرامی شهر ساری از زحمات شما ممنونم ایشالله همیشه سلامت باشین و شهر ساری تبدیل بشه به بهترین و زیباترین شهر ما هم با شما همکاری می کنیم
  • حسین بتیار IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۶
    3 0
    باسلام کار عالی انجام دادین پیشنهاد میشود پروازهای تفریحی در این مجموعه راه اندازی شود تا بر زیبائیهای شما افزوده شود . اجازه دادن از شما کار و تجهیزات پرواز،کایت موتوردار پاراموتورولوازم تخصصی با ما در صورت موافقت با این حقیر که سابقه18سال پرواز وخلبانی فوق سبک می باشم تماس حاصل فرمائید ساروی وساکن شهر ساری .
  • فاطمه IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    با سلام و تشکر از زحمات همه مسوولان مربوطه.پارک ملل واقعا پروژه خوبی یود.ولی ای کاش ورود دوچرخه را به داخل پارک ممنوع نمیکردید این مکان تنها جایی بود که ما خانمها مبتونستیم بدون دغدغه و با آسایش دوچرخه خودمون دو ببریم و بدون هزینه اضافی ورزش کنیم که متاسفانه از ما دریغ شد و تنها اجازه استفاده از دوچرخه های کرایه ای خود پارک را داریم.