سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی وجود دستهای پشت پرده را عاملی برای تثبیت گرانی قیمت خودرو عنوان کرد و گفت: اکنون اعضای هیات دولت، مجلس و خودرو سازان، معتقد به کاهش قیمت خودرو هستند، پس چرا این خواسته محقق نمی شود، لذا مافیای موجود در تلاش برای بالا نگه داشتن قیمت خودرو و کسب سودهای کلان است.

پیگیر کاهش قیمت خودرو هستیم/ دستهای پشت پرده عامل تثبیت گرانی

بهروز نعمتی در گفت و گو باخانه ملت، در رابطه با آخرین وضعیت قیمت گذاری خودرو، گفت: نمایندگان مردم در مجلس معتقدند قیمت های اعلام شده از سوی خودروسازان، مناسب و مردمی نیست و اکنون هم با جدیت پیگیر بازنگری در نرخ خودرو و کاهش آن هستند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تکمیل گزارش هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو افزود: این گزارش اکنون آماده شده و بزودی در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد، بر این اساس تلاش ما واقعی شدن قیمت خودرو در کشور است.

وی ادامه داد: عده ای با توجه به درآمدهای بالا، قیمت ها را واقعی و منطقی اعلام می کنند، اما به عقیده اکثر نمایندگان، نرخ های اعلام شده با واقعیت ها فاصله دارد و به همین دلیل هم خواستار بازنگری در نرخ ها هستیم.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در رابطه با اعلام اخباری مبنی بر حضور مافیا در صنعت خودرو نیز گفت: اکنون اعضای هیات دولت، مجلس و خودرو سازان، معتقد به کاهش قیمت خودرو هستند، پس چرا این خواسته محقق نمی شود، لذا مافیای موجود در تلاش برای ثابت نگه داشتن قیمت خودرو و کسب سودهای کلان است.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس حذف مافیا از صنعت خودرو را یک ضرورت اجتناب ناپذیر عنوان کرد و افزود: تلاش تمام مسئولان باید در راستای کاهش قیمت خودرو بر اساس توان خرید مردم باشد، در غیر اینصورت شاهد کاهش تمایل به خرید خودروهای داخلی خواهیم بود./

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.