مهناز خجسته نیا:قدس ویژه خراسان - رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در پاسخ به پیگیرهای خبرنگار ما، از ابلاغ تسویه حساب شهرداری با شرکت الیت برای فسخ قرارداد فی مابین خبر داد.

 آخرین خبرها از فسخ قرارداد شهرداری با «الیت»

انتظاری که در حاشیه جلسه علنی روز گذشته شورای اسلامی شهر مشهد سخن می گفت افزود: شورای اسلامی شهر مشهد بر فسخ قرار داد شهرداری با الیت مصمم است.

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار ما مبنی بر چگونگی تسویه حساب با الیت نیز گفت: پرداخت هشت میلیارد تومان بابت خرید دستگاه‌های این شرکت و جبران خسارات الیت مورد تایید شوراست که باید شهرداری پرداخت کند.وی همچنین در خصوص تخلف سازمان اتوبوسرانی در بدهی چهار هزار و 800 میلیارد تومان شرکت اتیک نیز گفت: شورای شهر معتقد به تخلف در این موضوع نیست، چراکه بخشی از این پول به منظور خرید تجهیزات به این شرکت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه البته این پرداخت مصوبه نداشته، افزود: در حال حاضر چکهای برگشت این پول از شرکت اتیک اخذ شده و این شرکت متعهد شده ماهانه 100 میلیون تومان به شهرداری برگشت دهد.

رئیس شورای اسلامی شهر مشهد در خصوص چگونگی حل اختلاف مالکان میدان بار نوغان با شهرداری برای بازگشایی راستگرد تقاطع غیر همسطح نیز گفت: در توافقات اولیه مبلغ 14 میلیارد تومان اعلام شده بود که به یکباره از سوی مالکان به 41 میلیارد تومان افزایش یافت.

به گفته وی، اما مالکان با شهرداری در ازای دریافت 27 میلیارد تومان موافقت کرده اند که با اتمام مذاکرات در آینده نزدیک این مسیر بازگشایی خواهد شد. انتظاری در خصوص تقاطع غیر همسطح شهید گمنام نیز از انجام مذاکرات نهایی با شرکت پخش فرآورده‌های نفتی در بحث تملک زمین خبر داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.