قدس آنلاین-ایلام-غلامرضا محمدمرادی: فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: پلیس استان با متخلفان، قانون شکنان، هنجارشکنان و کسانی که آسایش مردم را برهم می زنند، به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

تشدید برخورد با متخلفان و قانون شکنان در ایلام

سردار علی دولتی در مصاحبه با رسانه های دیداری و شنیداری با تسلیت ایام محرم الحرام و رحلت جانگداز آیت الله مهدوی کنی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران و بیداری های اسلامی که امروزه در سراسر جهان طنین انداز شده است همگی نشأت گرفته از نهضت و قیام ارزشمند حضرت سیداشهداء(ع) است.

وی رمز بقای نهضت حسینی و قیام عاشورا را جاری شدن خون های پاکی که درخت اسلام را آبیاری و برای همیشه تاریخ بیمه نمودند، ارزیابی کرد و افزود: خوشبختانه پس از گذشت سالها از نهضت خونین کربلا، همچنان ندای حق طلبی و مظلومیت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش در اذهان تاریخ نور افشانی می کند و چراغ هدایت آزادیخواهان و حق طلبان جهان شده است اما برای یزید و یزیدیان زمان جز لعن و نفرین چیزی باقی نمانده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه با همکاری، همراهی و مشارکت مردم فهیم و قدرشناس استان، برنامه های هفته نیروی انتظامی به نحو شایسته ای در سطح استان اجراء شده است، بیان داشت: آسایش، آرامش و امنیت خوب و پایداری که امروزه در استان و مرزهای ایلام حاکم است، مرهون و مدیون زحمات و تلاش های بی وقفه نیروهای نظامی، انتظامی، مرزبانی، امنیتی و همکاری و همراهی خوب مردم و اصحاب رسانه است.

سردار علی دولتی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران موضعی کاملاً شفاف در قبال مردم سوریه، عراق و مظلومان جهان دارد، یادآور شد: ایران اسلامی در مقابل تروریسم و گروههای مخرب و ضد بشری هم مواضع شفاف و صریح دارد و هرجایی که ندای مظلومی در جهان شنیده شود، از هیچ کمک و کوششی دریغ نخواهد نمود.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگار ما با بیان اینکه تعدادی از افراد بومی استان ایلام درخواستی را به مراجع ذیصلاح ارجاع داده بودند تا در حمایت از مردم کوبانی تجمع کنند و درخواست آنان بنا به دلایلی مورد موافقت مراجع قانونی قرار نگرفته بود، تصریح کرد: اینکه عده‌ای اعلام داشته اند که مسئولان استانی از محکوم کردن حرکت داعش علیه مردم کوبانی مخالف اند، حرف بی‌ربط و بی ریشه ای است و هیچ گونه سنخیتی با روحیه انقلابی مردم و مسؤلین استان ندارد.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تأکید بر اینکه دنیا به خوبی می‌داند که جمهوری اسلامی ایران صد درصد مخالف داعش و حامی مردم سوریه، عراق و مظلومان جهان است، خاطرنشان ساخت: عده ای از افراد کوته فکر نباید فرافکنی کنند و موضوع را بد جلوه دهند چرا که اجرای هر برنامه، تجمع و حمایتی باید بر مبنای قانون و در شأن والای جمهوری اسلامی ایران باشد.

سردار علی دولتی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در هر زمینه‌ای با قانون شکنی برخورد می نماید و موظف به جلوگیری از تجمعات غیرقانونی است، اضافه کرد: چون این تجمع در حمایت از مردم مظلوم کوبانی بود، بنابراین پلیس استان بنا بر برخی ملاحظات، با تجمع‌کنندگان برخورد جدی نداشت اما عوامل اصلی برگزار کننده این تجمع غیرقانونی باید پاسخگوی حرکت و رفتار قانون شکنانه خود باشند.

وی همگان را به رعایت قانون و احترام به حقوق مردم و نظامات اداری توصیه و تأکید کرد: پلیس استان با متخلفان، قانون شکنان، هنجارشکنان و کسانی که  آسایش مردم را برهم می زنند، به شدت و قاطعانه برخورد خواهد کرد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.