قدس آنلاین،الف.زمینی؛ ادامه خبرها در خصوص اسیدپاشی ها در اصفهان و همچنین اعلام جزئیات پرونده تخلفات بورسیه ها؛ از جمله مهمترین خبرهای امروز روزنامه ها بودند.

از "شکار اسیدپاش اصفهان" تا "اعزام دانشجو به خارج در رشته ادبیات فارسی"

مدافعان اسیدپاش مدعی شدند!

روزنامه "قدس" در یکی از تیترهای فرعی خود از دستور رئیس جمهور برای سرعت بخشیدن به پیگیری پرونده اسیدپاشی خبر داد. این روزنامه نوشت: "ماموریت 3 وزارتخانه برای شناسایی عاملان اسیدپاشی"

"وطن امروز" نیز عکس یک خود را به "آمنه بهرامی" اختصاص داد. این روزنامه با بیان اینکه: "زنجیره ای ها چگونه با فشار و جوسازی، عامل جنایت علیه آمنه بهرامی را از قصاص رهانیدند." در تیتر یک خود نوشت: "مدافعان اسیدپاش مدعی شدند!"

روزنامه "جوان" نیز در تیتر یک خود می نویسد: "موج سورای فتنه گران روی اسیدپاشی اراذل"

در این روزنامه می خوانیم: "بازداشت مردی در اصفهان که با آرایش و لباس زنانه افراد را به تجمع و اعتراض تحریک می کرد"

***

اسیدپاش اصفهان شکار شد

هر چند روزنامه "شهروند" در تیتر یک خود نوشت: "ار سوی قربانیان حوادث اصفهان؛ چهره اسیدپاش شناسایی شد"؛ اما روزنامه "شرق" از اوج گرفتن تلاش ماموران نوشته و تیتر می زند: "اسیدپاش مرموز همچنان پشت نقاب"

البته روزنامه "هفت صبح" هم خبر شناسایی متهم اصلی اسیدپاشی توسط قربانیان را به منتشر کرده و روزنامه "نسل فردا" هم در تیتر یک خود نوشت: "اسیدپاش اصفهان شکار شد"

روزنامه شهروند همچنین نوشته است که دستگاه قضایی با افرادی که تحت عنوان اسید اقدام به پاشیدن آب به صورت زنان می کنند. برخورد قاطع می کند.

***

اعزام دانشجو به خارج در رشته ادبیات فارسی!

روزنامه "ایران" در تیتر یک خود نوشت: "اعلام جزئیات پرونده تخلفات بورسیه ها"؛ این روزنامه می نویسد: "وزارت علوم صدها بورس را لغو و هزینه تحصیل همه متخلفان را پس گرفت"

روزنامه "مردم سالاری" نیز نتیجه پرونده بورسیه ها را اعلام کرد. این روزنامه در تیتر یک خود نوشت: "لغو بورس تحصیلی 840نفر"

"شهروند" هم در این خصوص نوشت: "از 3772 بورسیه بدون آزمون دولت های نهم و دهم، بورس 840نفر لغو و 1241نفر پذیرشی از دانشگاه ها نگرفته اند.

"آفتاب" در تیتر یک خود نوشت: "اعزام دانشجو به خارج در رشته ادبیات فارسی!"

"فرهیختگان" هم در تیتر یک خود می نویسد: "تشت دلواپسان بورسیه افتاد"؛ این روزنامه همچنین نوشت: "برخی متخلفان در رشته های فارسی، تاریخ انقلاب، فقه و حدیث، نهج البلاغه و معارف بورس خارج از کشور دریافت کرده بودند"

"همبستگی نیز در تیتر یک خود از "پیگیری قضایی مسئولان متخلف" خبر می دهد.

مصطفی معین نیز امروز در گفت و گو با "شرق" گفته است: "بورسیه های غیرقانونی تعجب برانگیز نبود"

البته روزنامه "کیهان" نیز در واکنش به خبر لغو بورس تحصیلی 840 نفر؛ در تیتر اول خود نوشت: "بر خلاف ادعاها و جنجال چند ماهه: کوه پرونده بورسیه ها موش زائید!"

و "ابتکار" هم نوشت: "پایان ماجرای بورسیه ها"

***

درگیری خمپاره ای در مرز ایران و پاکستان

روزنامه "ابرار" در تیتر یک خود نوشت: "درگیری خمپاره ای در مرز ایران و پاکستان"

دیروز ایسنا به نقل از سایت شبکه سماء پاکستان نوشت: « نیروهای پاکستانی و ایرانی امروز جمعه در مرز مشترک میان دو کشور تبادل آتش کردند. »

این شبکه پاکستانی به نقل از نیروهای امنیتی این کشور مدعی شد که نیروهای ایرانی 5 خمپاره به مرز شهر مشخیل در استان بلوچستان شلیک کرده‌اند و در پاسخ به این آتش نیروهای امنیتی پاکستان نیز 2 خمپاره شلیک کرده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کامیار IR ۰۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۸/۱۲
    0 0
    با عرض سلام خواستم خواهش کنم درمورد این روزنامه هایی که با کمال پررویی از کلمات کاملا عربی استفاده میکنند که حتی در گفتار روزانه ی ما ایرانیها کاربردی نداره انتقادی بکنین .روزنامه ی ایسکا در اخبار هواشناسی سرعت باد را کیلومتر فی ساعت اعلام میکند ؛آیا ما را بس نیست اینهمه حقارت.