هاشم رسایی فر: جمعه شب باشگاه میزان، میزبان ورزشکاران ، مربیان و مسؤولان ورزش کشور و خراسان رضوی بود تا همراه این باشگاه در جشن رونمایی از پیراهن تیمهای تحت پوشش این باشگاه در رشته های مورد حمایتش باشند.

عقاب طلایی آماده پرواز در آسمان لیگ والیبال

 در این مراسم چهره‌هایی همچون «امیررضا خادم» معاون پارلمانی و حقوقی وزیر ورزش، «محمود افشاردوست»، دبیر فدراسیون والیبال، «کوروش صبوریان» مدیرکل ورزش و جوانان خراسان رضوی، «حمید صالحی» مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی و دیگر چهره‌های کشوری و استانی حضور داشتند.

در این مراسم با پخش نماهنگی، سختکوشی های مرحوم حسین معدنی سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران گرامی داشته شد  و به همسر وی، هدایا و لوح تقدیر بابت توجه و کمک به این بزرگمرد هنگام کار و بیماری اهدا شد.

همسر حسین معدنی در این مراسم به میهمانان گفت: از اینکه از همسر مشهدی حسین یاد کردید، ممنونم. زندگی بازی‌های عجیبی دارد و بعضی جاها گران حساب می‌کند. گاهی با بردن عزیز ترین آدمها به ما می فهماند، فرصت با هم بودن اندک است و خیلی زود دیر می شود. پس قدر با هم بودن را بیشتر بدانیم.

در ادامه همچنین از چهار تن از ملی پوشان والیبال ایران به سبب تلاش و افتخارآفرینی در میادین بین المللی با اهدای جوایزی قدردانی شد.

همچنین در ادامه این مراسم از سرود رسمی باشگاه میزان و پیراهن رسمی این تیم در فصل 1393 نیز رونمایی شد و به حمایت از عقاب طلایی خراسان، نشان این  پرنده زیبا و نادر بر روی پیراهن تیم والیبال میزان نقش بست.

 

      ساخت سالن 6 هزار نفری و کمپ میزان

مدیرعامل باشگاه میزان خراسان در سخنانی گفت: آکادمی باشگاه میزان بزرگترین آکادمی شرق کشور است که تاکنون 500ورزشکار مرد و زن در آن به فعالیت می‌پردازند. باشگاه میزان در سال 1390 تأسیس شد و از همان آغاز نگاه پله پله به آینده و کار خود داشت. در سال نخست در مکان یازدهم، سال دوم مکان هفتم و در سال سوم حضور در لیگ برتر به رتبه چهارم رسیدیم و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، امیدواریم که در سال جدید بتوانیم با تیم خوبی که بسته‌ایم، رتبه‌مان را ارتقا دهیم. با موافقت و تأمین بودجه‌ای که از طریق دوستان به باشگاه عنایت شد، توانستیم که تیمی در دسته اول کشور نیز تشکیل دهیم تا همه عزیزان را دور هم جمع کنیم و در مورد این تیم نیز باید بگویم که حدود 20 مربی و بازیکن در کنار هم در فصل جدید به فعالیت می‌پردازند.

احسان حلمی تصریح کرد: خدا را شاکریم که این روزها توانسته‌ایم بزرگترین آکادمی شرق کشور را تأسیس کنیم و امیدواریم که بتوانیم در این مجموعه نیز شاهد رشد و شکوفایی استعدادهای ناب والیبال خراسان رضوی باشیم. تاکنون حدود 500 ورزشکار زن و مرد نیز زیر مجموعه آکادمی شده‌اند و بدون پرداخت حتی یک ریال از امکانات آکادمی استفاده می‌کنند. در صدد تشکیل کلاسهای اخلاق در کنار کلاسهای ورزشی نیز برای این عزیزان هستیم.

وی افزود: البته در نظر داریم که سالنی پنج تا 6 هزار نفری را بسازیم تا در زمینه زیرساخت نیز والیبال خراسان رضوی را بی نیاز کنیم. با حمایتی که مجموعه میزان از باشگاه داشته، تاکنون زمین را دیده‌ایم و مشاور در حال رایزنی‌های مربوطه است. امیدواریم هرچه زودتر این امر محقق شود، ضمن اینکه برای آینده در نظر داریم که زمینی به وسعت 52 هکتار برای ساخت کمپهای ورزشی در رشته های مختلف آماده کنیم.

 

       خادم : دولت را به رقیب بخش خصوصی تبدیل نکنیم

امیر رضا خادم ، معاون وزیر ورزش در امور حقوقی و پارلمانی و امور استانها در آیین رونمایی از پیراهن تیمهای فصل 93 باشگاه میزان خراسان گفت: باید از افرادی که در قالب بخش خصوصی وارد عرصه ورزش و باشگاهداری می شوند و در این بخش سرمایه گذاری می کنند، حمایت کرد.

 وی بیان کرد: برخی از ما مسؤولان به دنبال این هستیم که عده ای را وارد ورزش کنیم و وقتی آنها را وارد ورزش کردیم، آنقدر از آنها انتظارات مطرح می کنیم که گاهی آنها به سمتی می روند که احساس می کنند ماندنشان در ورزش جز از بین رفتن سرمایه شان هیچ چیز دیگری برایشان ندارد.

وی افزود: رفتن به سمت انتظارات نامناسب باعث می شود تا علاوه بر سرمایه گذاران بخش ورزش، افرادی که از بیرون به مسأله نگاه می کنند نیز برای آمدن به سمت ورزش بی رغبت شده و انگیزه ای نداشته باشند.

وی همچنین  با ابراز رضایت از حضور چند باشگاه ورزشی در عرصه ورزش خراسان رضوی گفت: از اینکه می بینیم چندین باشگاه خوب و فعال مانند باشگاه میزان بسیار با انگیزه و برنامه ریزی شده در این استان فعالیت می کنند، بسیار خوشحال هستیم.

وی افزود: مدیران ما در بخش دولتی نیز در خراسان رضوی به گونه ای عمل می کنندکه از باشگاه ها حمایت شده و ورزش به سمت پیشرفت حرکت کند.

خادم تأکید کرد: امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که دولت تبدیل به بزرگترین رقیب بخش خصوصی نشود و رقابت بین بخش خصوصی باقی بماند.

معاون پارلمانی و امور استانهای وزارت ورزش همچنین ضمن تقدیر از مسؤولان باشگاه میزان به دلیل حمایت از ورزش اظهار کرد: باشگاه میزان از مجرای والیبال وارد ورزش شده و از سه رشته غیر فوتبالی حمایت می کند که در جای خود قابل تقدیر است.

وی همچنین به حمایت میزان از ورزش بانوان اشاره و بیان کرد: کسانی که بدون چشمداشت مالی از ورزش بانوان حمایت می کنند، کاری قابل تحسین انجام می دهند و موسسه میزان با حمایت از ورزش بانوان می تواند در کشور به عنوان الگو مطرح شود.

 

      اخلاق در اولویت

رئیس هیأت مدیره موسسه مالی و اعتباری میزان نیز در سخنانی گفت: هدف میزان از کمک به ورزش ایجاد نشاط در جامعه بخصوص میان جوانان است.

غفور حلمی اظهار داشت: به دوستانمان در اداره کل ورزش و جوانان گفته ایم، ما ورزش سیاسی را نمی پذیریم و بی اخلاقی را در میادین و پشت صحنه ورزش به هیچ عنوان نمی خواهیم. ورزشکاران و مدیران ما باید اخلاق اسلامی را رعایت و اخلاق پهلوانی را سرلوحه کار خود قراردهند.

وی افزود: ما باخت با اخلاق را بر برد بی اخلاق ترجیح می دهیم. نمی خواهیم با هر قیمتی در صدر قرار بگیریم. جوان و پهلوان ما الگویش حضرت علی (ع)است. در میادین ورزشی جوانان باید تربیت اسلامی شوند و نشاطی را که اسلام همراهش نباشد، قبول نداریم.

وی بار دیگر بردفاع از محیط زیست با نماد عقاب طلایی که نقشینه پیراهن نام آوران میزان است، تأکید کرد و اظهار داشت: ما از محیط زیست حمایت می کنیم چرا که سلامتی انسانها در رأس امور جامعه است.

کوروش صبوریان، مدیرکل ورزش و جوانان و امور خراسان رضوی نیز ضمن اشاره به حمایتهای باشگاه میزان از ورزش استان گفت:باشگاه میزان از بدو ورود با برنامه و حرفه ای وارد میدان شد و آنها با فراهم آوردن زیرساختهای ورزش،درخشیدند.

وی اظهار داشت: در میان باشگاه‌های خراسان رضوی، قانونمداری و اخلاق گرایی میزان سرآمد است.آنها در گفتار و رفتار حرفه ای گری را بارها نشان داده‌اند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.