آیت الله مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: به سهم خود به مسوولان، علما، حوزه های علمیه و دانشگاه های استان فارس برای پرورش جوانان مستعد و نخبه یاری می دهیم.

آیت الله مکارم شیرازی: مسوولان را برای پرورش نیروهای نخبه یاری می کنیم

به گزارش ایرنا، حضرت آیت الله ناصر مکارم شیرازی، عصر سه شنبه در بدو ورود به شهر شیراز در فرودگاه بین المللی شهید دستغیب این شهر در جمع خبرنگاران بیان داشت: استان فارس و شهر شیراز استعدادهای درخشان و ادبای بزرگ و مطرح فراوانی در داخل و خارج از کشور دارد و ضروری است روند پرورش نیروهای نخبه و مستعد در این منطقه همچنان تداوم یابد.

این مرجع تقلید ادامه داد: باید بر روی جوانان با استعداد فارس کارهای خوب و مناسبی انجام شود تا همچنان علما، بزرگان، شعرا، هنرمندان، فلاسفه و شخصیت های برجسته در این استان پرورش یابد.

آیت الله مکارم شیرازی اظهار داشت: پیشینه تاریخی استان فارس و شهر شیراز بیانگر این است که این منطقه بسیار ممتاز است و چنانچه بر روی جوانان مستعد این استان بخوبی کار شود بازهم پیشینه فارس در عرصه های مختلف دینی ، مذهبی ، علمی و ادبی تکرار خواهد شد و ما نیز به سهم خود در این زمینه همراهی می کنیم تا این امید و آرزو محقق شود.

آیت الله مکارم شیرازی به مدت چهار روز در شیراز اقامت خواهد داشت و در این مدت در برنامه های مختلفی از جمله دیدار با دانشگاهیان و استادان دانشگاه های فارس و علما و طلاب حوزه های علمیه این استان شرکت می کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.